Brandul de haine Debenhams a pregatit o lovitura de gratie concurentilor si anume sinceritatea. Noua campanie publicitara pentru costume de baie spune un NU hotarit frumusetii editate in Photoshop, aratand toate micile smecherii care sunt facute pentru a ascunde "defectele" corpului femeii.

Executivii retailerului de moda spun ca vor sa dezvaluie frumusetea naturala si anunta ca vor interzice editarea fotografiilor pe calculator. Noua campanie pentru costume de baie arata fotografia reala a unui model si cum ar arata aceeasi femeie, intr-o fotografie editata pe calculator, scrie Garbo.ro.

Puse una langa cealalta, fotografiile se aseamana foarte tare, numai ca in cea originala, modelul are coapsele si bratele un pic mai mari, parul mai ravasit, un surplus de grasime sub sutien si riduri in jurul ochilor.

Telegraph.co.uk ne spune in ce consta noua campanie Debenhams: fotografia editata va fi afisata in magazinul lor din Oxford Street – Londra. In acelasi timp, cealalta imagine cu fotografia modelului in deplinatatea frumusetii sale naturale, va fi expusa alaturi de imaginea retusata digital si de un text: “Noi nu ne-am saturat de frumusetea naturala; aceasta imagine nu este editata. Ce parere ai?”. Comentand stirea impreuna cu o prietena, am ajuns amuzate la o concluzie: “Mmmm! Parca incepem sa ne simtim mai bine in corpul nostru!”

Mai multe despre "miscarea naturala vs. photoshopata" in publictiatea pentru femei cititi pe Garbo.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.