Brandul Catalin Botezatu inseamna o munca de peste 20 de ani, isi incepe designerul povestea...

"Am inceput cu meseria de model, in timp ce eram student. Imdeiat dupa Revolutie, am lucrat la prima casa de moda privata, al carei designer si director artistic am fost cativa ani. In 1994, mi-am deschis propria Casa de Moda, Delfi, iar apoi i-am schimbat numele in Catalin Botezatu. A devenit un brand pentru ca afacerea si numele meu s-au extins peste hotare. Brandul inseamna acum: ateliere de creatie, fabrici in care se lucreaza pret-a-porter si nu in ultimul rand cea mai profitabila afacere: fabricile in care se lucreaza lenjerie intima pentru femei si barbati, iar de curand si camasi", a declarat Catalin Botezatu intr-un interviu pentru Money.ro, vorbind despre afacerea sa in lumea modei.

Cat valoreaza brandul Catalin Botezatu?

Cat despre valoare celebrului brand, Botezatu spune ca nu a facut niciodata un calcul financiar, insa emotional, valoreaza foarte mult, deoarece si-a dedicat toata viata brand-ului: "A vorbi despre bani si despre averi, din punctul meu de vedere este o conversatie vulgara. Banii nu sunt importanti in ceea ce fac. I-am avut, provin dintr-o familie cu bani, care mi-a oferit un statut financiar ridicat inca de la inceput si nu am facut fashion pentru bani".

Designerul recunoaste insa faptul ca, desi in plina criza, anul 2009 a fost unul prolific pentru afacerea sa, cu cele mai mari vanzari de lenjerie.

Cititi interviul integral pe Money.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.