Dan Amariei, solistul uneia dintre cele mai bune trupe de rock alternativ de la noi, "Omul cu sobolani" (OCS), o cariera stralucita in publicitate. In calitate de Senior Copywriter al Agentiei Ogilvy&Mather, Dan, care lucreaza in bransa de cinci ani, a cucerit anul acesta trofeu dupa trofeu, gratie campaniilor la care a contribuit alaturi de echipa de creatie a agentiei: sectiunea "Banner Campaign" la Festivalul Internetics 2005, Golden Elfie la premiile autohtone Elfie, respectiv Mobius Award la prestigiosul festival american de profil. Si nu are de gand sa se opreasca aici.

Fondator al trupei "Omul cu sobolani" in 1997, Dan Amariei si-a adus alaturi de el, la Ogilvy, si un alt coleg din muzica, basistul Cezar Panait, tot pe post de copywriter. Solistul OCS recunoaste ca are de gand sa-si consolideze cariera in publicitate, datorita castigurilor foarte mari, caci "in nici un caz nu pot trai din muzica, banii vin din aceasta industrie foarte bogata si in acelasi timp plina de imaginatie, desi si latura comerciala e destul de accentuata.

Am noroc cu sefii mei de la Ogilvy, sunt tineri, generosi si ni se permit, mie si lui Cezar, anumite lucruri si un program mai lejer. Mai mult, sefii nostri sunt in acelasi timp fanii nostri. Lucrez in publicitate de cinci ani, am inceput prin niste prieteni. Am lucrat o perioada la 'Scala Thompson>> si apoi m-am transferat la 'Ogilvy>>. Am terminat Facultatea de Actorie Hyperion, la clasa Catrinel Dumitrescu-Emil Hossu, dar daca as practica actoria n-as mai putea trai deloc".

Desi trupa are un sound foarte bun, inovator si apreciat de iubitorii muzicii de calitate, Dan sustine ca nu poate trai doar din muzica. "Se pare ca o sa raman ceva vreme in publicitate, ziua merg la agentie, iar noaptea fac muzica. Din pacate, eu si colegii mei nu putem trai doar din muzica pe care o facem. Insa faptul ca nu sunt dependent de banii din muzica imi da multa libertate."

Solistul OCS, care tocmai si-a lansat la inceputul lunii un "Best Of" selectat din noua ani de cariera, a detectat si influentele reciproce, benefice, pe care cele doua domenii in care el se exprima si le imprumuta unul altuia: "Organizarea si metoda din publicitate te ajuta mult in muzica, iar in publicitate iei cu tine toata nebunia pe care o traiesti atunci cand faci muzica adevarata".


Despre autor:

Sursa: Realitatearomaneasca.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.