Parte din campania de promovarea a festivalului B'Estfest 2010, Bursa este un proiect organizat de Metropotam.ro in parteneriat cu Emagic. Structura Bursei B'Estfest a evoluat fata de cele doua editii anterioare, formula din acest an fiind mult mai interactiva si punand la incercare "mana de organizator" si intuitia participantilor.
Acestia vor putea juca rolul unui organizator de festival, alegand trupele si artistii care vor concerta, invitatii speciali ai festivalului, precum si impartirea acestora pe zile.
Cei inscrisi isi pot crea un festival pe gustul lor, dar, pentru a iesi castigatori, variantele propuse de ei trebuie sa se apropie cat mai mult de structura ce urmeaza a fi confirmata de Emagic. Castigatorii se vor putea bucura de abonamente si bilete, acces in backstage sau intalniri cu artistii si trupele din cadrul B'Estfest 2010. In plus, pe toata durata competitiei, vor fi anuntate premii surpriza.
Regulamentul complet il gasiti aici, iar confirmarile oficiale aici.
Mai multe astfel de concursuri interesante gasiti pe Konkurs.ro.
[B'ESTFEST: Un festival de 3,3 milioane de euro]
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro