Parte din campania de promovarea a festivalului B'Estfest 2010, Bursa este un proiect organizat de Metropotam.ro in parteneriat cu Emagic. Structura Bursei B'Estfest a evoluat fata de cele doua editii anterioare, formula din acest an fiind mult mai interactiva si punand la incercare "mana de organizator" si intuitia participantilor.
Acestia vor putea juca rolul unui organizator de festival, alegand trupele si artistii care vor concerta, invitatii speciali ai festivalului, precum si impartirea acestora pe zile.
Cei inscrisi isi pot crea un festival pe gustul lor, dar, pentru a iesi castigatori, variantele propuse de ei trebuie sa se apropie cat mai mult de structura ce urmeaza a fi confirmata de Emagic. Castigatorii se vor putea bucura de abonamente si bilete, acces in backstage sau intalniri cu artistii si trupele din cadrul B'Estfest 2010. In plus, pe toata durata competitiei, vor fi anuntate premii surpriza.
Regulamentul complet il gasiti aici, iar confirmarile oficiale aici.
Mai multe astfel de concursuri interesante gasiti pe Konkurs.ro.
[B'ESTFEST: Un festival de 3,3 milioane de euro]
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
IFC finanțează Banca Transilvania pentru împrumuturi blue
Sursa: futurebanking.ro
-
Frumusețe sustenabilă: drumul L’Oréal pentru a avea ambalaje mai verzi
Sursa: green.start-up.ro
-
Ambasadorul Elveţiei la București: Românii fac cea mai bună carne de Angus...
Sursa: retail.ro
-
Testul calatoriei spirituale: Cu ce dar spiritual ai fost inzestrata?
Sursa: garbo.ro
-
Celia, probleme cu inima după ce a născut! Vedeta a vorbit despre afecțiunea...
Sursa: kudika.ro
-
Ministrul Energiei: Sunt convins că marile lanţuri de benzinării vor aplica...
Sursa: wall-street.ro
-
Startup-urile InnovX-BCR povestesc despre experiența de la SelectUSA
Sursa: start-up.ro