Actorul american Bruce Willis va promova vodca Sobieski, in schimbul participarii cu mai mult de 3% in grupul francez Belvdere care comercializeaza bautura, a anuntat, marti, societatea, transmite AFP.
Belvédere, in plin proces de reesalonare a datoriei, si Bruce Willis au ajuns la un acord pe patru ani, care prevede ca intreprinderea poate utiliza imaginea actorului in promovarea marcii sale de vodca. In schimb, Bruce Willis a ales sa fie remunerat sub forma titlurilor, primind astfel 83.000 de actiuni, adica 3,3 % din capital, potrivit NewsIn.

"Devenita cea de-a saptea marca mondiala de vodca, Sobieski se va putea folosi astfel de notorietatea interntionala a lui Bruce Willis si de implicarea personala a acestuia pentru a accelera procesul de dezvoltare pe toate teritoriile, mai ales in Statele Unite ale Americii", a transmis Belvédere.

Grupul Belvédere, al saptelea producator mondial de vodca, are 4.700 de salariati, dintre care 700 in Franta si Spania. Mai detine Marie Brizard (Manzanita, Curaçao Bleu), marcile de whisky Glen Roger's si William Peel si pe cele de vodca Sobieski si Danska.

Grupul a fost plasat in luna iulie 2008 sub procedura de salvgardare, inainte de a-si restructura datoria, evaluata astazi la aproape 580 de milioane de euro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.