Cel mai urmarit filmulet pe YouTube in 2009 este cel care contine interpretarea amatoarei britanice Susan Boyle la emisiunea-concurs "Britain's Got Talent", care a inregistrat peste 120 de milioane de vizionari, potrivit unui clasament alcatuit de cea mai populara platforma video online.

"Susan Boyle - Britain's Got Talent", prima aparitie a celibatarei de 49 de ani, care a propulsat-o la rangul de celebritate mondiala, este urmat in clasamentul celor mai urmarite clipuri pe YouTube de "David after dentist", o filmare a unui amator care arata divagatiile unui copil american aflat sub influenta anesteziei dupa o vizita la dentist, cu 36 de milioane de vizualizari, si de "First JK Wedding Dance", filmulet care prezinta intrarea in pasi de dans in biserica a unui cuplu de americani, cu 33 de milioane de vizualizari, scrie NewsIn.

Locurile patru si cinci sunt ocupate de trailerul peliculei "New Moon", a doua parte a trilogiei "Twilight" (30 de milioane de vizualizari), respectiv de reclama la Evian in care cativa bebelusi merg pe role (27 de milioane de vizualizari).

Platforma YouTube a fost creata in februarie 2005 de trei fosti angajati ai companiei PayPal, cu sloganul "Broadcast Yourself". Platforma foloseste tehnologia video Adobe Flash pentru a oferi o mare varietate de produse media, precum filme, videoclipuri, emisiuni TV, scurtmetraje originale si inregistrari facute de amatori.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.