"Susan Boyle - Britain's Got Talent", prima aparitie a celibatarei de 49 de ani, care a propulsat-o la rangul de celebritate mondiala, este urmat in clasamentul celor mai urmarite clipuri pe YouTube de "David after dentist", o filmare a unui amator care arata divagatiile unui copil american aflat sub influenta anesteziei dupa o vizita la dentist, cu 36 de milioane de vizualizari, si de "First JK Wedding Dance", filmulet care prezinta intrarea in pasi de dans in biserica a unui cuplu de americani, cu 33 de milioane de vizualizari, scrie NewsIn.
Locurile patru si cinci sunt ocupate de trailerul peliculei "New Moon", a doua parte a trilogiei "Twilight" (30 de milioane de vizualizari), respectiv de reclama la Evian in care cativa bebelusi merg pe role (27 de milioane de vizualizari).
Platforma YouTube a fost creata in februarie 2005 de trei fosti angajati ai companiei PayPal, cu sloganul "Broadcast Yourself". Platforma foloseste tehnologia video Adobe Flash pentru a oferi o mare varietate de produse media, precum filme, videoclipuri, emisiuni TV, scurtmetraje originale si inregistrari facute de amatori.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro