Muzicianul american Moby si grupul britanic de muzica indie, Editors, au evoluat in concertele anterioare ale campaniei, la Stockholm, respectiv Budapesta.
Noul album al celor de la Backstreet Boys, „This is us”, a fost lansat pe data de 6 octombrie, spre bucuria milioanelor de fani ai acestora. Cu peste 76 de milioane de albume vandute la nivel international in decursul ultimilor 12 ani, Backstreet Boys este, fara indoiala, una dintre cele mai de succes trupe din istoria muzicii. Contributia lor muzicala va consolida mesajul european conform caruia combaterea schimbarilor climatice este imperativa.
„A venit momentul ca noi sa facem ceea ce ne sta in putinta, nu numai sa popularizam problemele legate de clima, ci sa si actionam in privinta lor. Suntem mandri ca ne implicam alaturi de MTV si campania «Play to Stop: Europe for Climate” si suntem nerabdatori sa va vedem la Copenhaga”, a declarat Brian Litrell, membru al formatiei Backstreet Boys.
Promovarea de catre celebritati
Alaturi de starurile muzicale internationale care participa in cadrul concertelor, campania, „Play to Stop: Europe for Climate” beneficiaza de implicarea unor personalitati celebre din 11 tari membre UE, dintre care ii amintim pe, jucatoarea de tenis bulgara Magdalena Maleeva, cantareata ceha Aneta Langerova, cantareata daneza Anna David, actorul francez Pascal Légitimus, actorul german Tobias Schenke, campionul mondial la aerobic, Attila Katus, din Ungaria, starul TV italian Paola Maugeri, coregraful polonez Michal Pirog, prezentatorul TV suedez Shire Raghe si Michael Eavis, fondatorul festivalului Glastonbury din Marea Britanie.
Solistul Serban Copot s-a alaturat Comisiei Europene, in calitate de Ambasador al Romaniei pentru campania “Play to Stop: Europe for Climate”. Dedicandu-se intr-o mare masura actiunilor de protejare a mediului, Serban sustine mesajele campaniei in fata publicului roman:
“In aceasta iarna, Copenhaga inseamna speranta. Schimbarile climatice exista, se intampla si ne afecteaza viata. Lupta cu natura trebuie sa inceteze si eforturile noastre combinate trebuie sa se indrepte catre reducerea impactului uman asupra planetei. Amprenta de Carbon nu mai reprezinta o noutate in constiinta colectiva si este asumata de un numar din ce in ce mai mare de oameni, companii si institutii. Speram ca vocea ratiunii ii va ghida pe toti politicienii si rezultatul acestei intalniri va ramane in istorie amintit precum un pas intelept inainte. Summitul de la Copenhaga tine o lume intreaga cu rasuflarea taiata. Trebuie sa mergem inainte!”
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Povestea impresionantă a lui Andreeas Novacovici - din orfelinat, în primele...
Sursa: kudika.ro