Andreea Marin Banica este cunoscuta ca director de programe si prezentatoare a emisiunii "Surprize, Surprize", dar si a faptului ca, in Romania, ea a fost sau este imaginea unor branduri precum Garnier, BMW Automobiles, Head & Shoulders, Cartier (bijuterii si accesorii).

De asemenea, a realizat diverse interviuri si documentare cu personalitati interntionale, precum Harrison Ford, Liam Neeson, Larry Hagman, Richard Clayderman, Martin Lawrence, Beyonce, Liza Minnelli, Placido Domingo. A fost prima femeie jurnalist din Romania care a escaladat varful Kilimanjaro. Acum are afaceri in diverse domenii si spune, pentru MONEY.ro, care pot fi miscarile inspirate in aceasta perioada.

Ce inseamna brandul Andreea Marin? Cat valoreaza el?

Cred ca ar fi o infatuare pentru mine sa vorbesc despre numele meu deja ca despre un brand. Altii spun ca este un brand si cred ca, dintr-un considerent pe care il inteleg, acela al durabilitatii acestui nume pe piata. Practic am construit din nimic destul de multe lucruri pe diverse directii, nu doar in televiziune, nu prea am avut esec, si atunci numele Andreea Marin Banica asociat altor branduri sau altor idei de afaceri, nu neaparat celor care tin de televiziune, inseamna ceva durabil. Brandul Andreea Marin Banica, daca exista, numai specialistii o pot spune, mie mi se pare prea pretentioasa abordarea. Cert e ca tot ce am eu de facut ca lucrurile sa fie bune, din punctul meu de vedere, este sa-mi fac treaba cu multa responsabilitate si cu multa creativitate.

Restul interviului il gasiti aici.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.