Paginademedia.ro, impreuna cu agentia de publicitate Next Advertising au facut un top al emisiunilor prezentate de vedete cu cele mai mari incasari din publicitate.
1. Catalin Maruta, (Happy Hour) – 4.475.000 de euro. Conform paginademedia.ro, Catalin Maruta, cu emisiunea Happy Hour de pe Pro TV este marele castigator al topului dupa ce a adus 4.475.000 de euro in vistieria postului lui Adrian Sarbu. Totusi, Happy Hour are cu 700.000 de euro mai putin decat anul trecut, iar de anul acesta a avut un concurent serios: tabloidul TV Acces Direct, al lui Madalin Ionescu.

  • Rating mediu pe emisiune: 543.000 de telespectatori
  • Nr. emisiuni: 195
  • Incasari medii pe editie: 23.000 euro


2. Gabriela Cristea (Nora pentru mama) – 2,5 milioane de euro. Si Nora pentru mama, show-ul Gabrielei Cristea de la Kanal D, a castigat cu 100.000 de euro mai putin decat anul trecut, dar a urcat totusi, o pozitie in top.
  • Rating mediu pe emisiune: 218.000 telespectatori
  • Nr. emisiuni: 352
  • Incasari medii pe editie: 7.000 euro


3. Andreea Esca (Stirile Pro TV) – 2,2 milioane euro. Publicitatea adusa de Stirile Pro TV a fost la jumatate fata de primele noua luni din 2008, cand se ridica la 4,2 milioane de euro, noteaza Paginademedia.ro.
  • Rating mediu pe emisiune: 977.000 de telespectatori
  • Nr. emisiuni: 274
  • Incasari medii pe editie: 8.000 euro


4. Razvan si Dani (Neata cu Razvan si Dani) – 2 milioane euro. Emisiunea lui Razvan si Dani a intrat direct pe locul patru in topul incasarilor. Emisiunea matinala de pe Antena 1, pigmentata cu Daniela Crudu, a avut lipici si la clientii de publicitate.

  • Rating mediu pe emisiune: 218.000 de telespectatori
  • Nr. emisiuni: 156
  • Incasari medii pe editie: 13.000 euro


5. Madalin Ionescu (Acces Direct) – 1,92 milioane euro. Tabloidul este vedeta si pe sticla, nu numai pe hartie. Intrat anul trecut in gradina Antenei, Madalin Ionescu s-a potrivit ca o manusa pe formatul de la Acces Direct. Ca audienta, se bate umar la umar cu Maruta. Ca bani, mai are de recuperate, dupa cum arata studiul Paginademedia.ro si Next Advertising.
  • Rating mediu pe emisiune: 511.000 telespectatori
  • Nr. emisiuni: 138
  • Incasari medii pe editie: 14.000 euro


Paginademedia.ro publica intregul top 10, rezultat al unui studiu efectuat in perioada ianuarie-septembrie 2009 si aflat la a doua editie. Realizatorii studiului arata ca mai multe vedete de prima-mana nu se regasesc in top 10, intre acestea Mircea Radu, Teo si Mihaela Radulescu.

De asemenea, In gura presei isi mentine sai anul acesta, statutul de una dintre cele mai profitabile emisiuni (daca nu chiar cea mai eficienta). Cu costuri de productie mici (si fara aer conditionat), emisiunea lui Mircea Badea este o masina de facut bani: vreo 640.000 de euro din difuzarile de pe Antena 3 si cam tot atat din reluarile de dimineata, de pe Antena 1, pe primele noua luni, mai noteaza Obae.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.