Experti in imagine, doctori si psihologi deopotriva solicita interzicerea reclamelor care fac uz de tehnologie pentru a promova imagini false. Firmele de publicitate au fost avertizate in acest sens de crearea unei generatii de tinere femei care se confrunta cu depresii si probleme de alimentatie
Peste 40 de experti in imagine din toata lumea cer interzicerea programului photoshop in reclame, dar si a altor tehnici creatoare de "perfectiune falsa, care fac ca trupul unei femei sa cada in dizgratie". Acestia sustin ca imaginile confectionate, ce prezinta modele nenatural de slabe, chiar si la varsta de 16 ani, fac ca fetele sa devina constiente de greutatea lor inca de la varsta de 5 ani.

Intr-o scrisoare deschisa trimisa catre Advertising Standards Authority, din Marea Britanie, America si Australia sustin faptul ca majoritatea adolescentelor se confrunta cu depresii, stres, sentimente de vina, rusine si insecuritate, ca urmare a promovarii femeilor cat mai slabe, ca fiind perfecte si sexy, relateaza DailyMail.

ASA a primit in ultimele trei luni peste o mie de astfel de plangeri, in timp ce tot mai multe campanii in acest sens incep a fi derulate. "Expunerea la 'media ideala' se afla in stransa legatura cu un comportament si un tip de alimentatie extrem de daunator in randul femeilor, cu repercusiuni grave atat asupra sanatatii fizice, cat si asupra celei mentale", avertizeaza specialistii.






Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.