Intr-o scrisoare deschisa trimisa catre Advertising Standards Authority, din Marea Britanie, America si Australia sustin faptul ca majoritatea adolescentelor se confrunta cu depresii, stres, sentimente de vina, rusine si insecuritate, ca urmare a promovarii femeilor cat mai slabe, ca fiind perfecte si sexy, relateaza DailyMail.
ASA a primit in ultimele trei luni peste o mie de astfel de plangeri, in timp ce tot mai multe campanii in acest sens incep a fi derulate. "Expunerea la 'media ideala' se afla in stransa legatura cu un comportament si un tip de alimentatie extrem de daunator in randul femeilor, cu repercusiuni grave atat asupra sanatatii fizice, cat si asupra celei mentale", avertizeaza specialistii.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro