Intr-o scrisoare deschisa trimisa catre Advertising Standards Authority, din Marea Britanie, America si Australia sustin faptul ca majoritatea adolescentelor se confrunta cu depresii, stres, sentimente de vina, rusine si insecuritate, ca urmare a promovarii femeilor cat mai slabe, ca fiind perfecte si sexy, relateaza DailyMail.
ASA a primit in ultimele trei luni peste o mie de astfel de plangeri, in timp ce tot mai multe campanii in acest sens incep a fi derulate. "Expunerea la 'media ideala' se afla in stransa legatura cu un comportament si un tip de alimentatie extrem de daunator in randul femeilor, cu repercusiuni grave atat asupra sanatatii fizice, cat si asupra celei mentale", avertizeaza specialistii.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Marcel Ciolacu, susținător al Gabrielei Firea la PMB: Gabi, îți promit că îți...
Sursa: wall-street.ro