Desi piesa "De ce te prefaci", cu care Keo a deschis campania pe 16 septembrie, este in romana, feedback-ul a fost unul foarte bun, publicul fiind incantat de momentele live prezentate in clip.
Campania consta in promovarea unei serii de videoclipuri live ce contin imagini din concerte dar si momente inedite din culise filmate in timpul turneelor lui Keo alaturi de trupa sa.
"Acest proiect se naste din dorinta de a promova o alta fateta, o dimensiune umana, reala, diferita de cea din videoclipurile clasice cu care publicul s-a obisnuit pana acum. Sper ca aceasta campanie sa ne apropie cat mai mult de public si ca vom putea lansa cat mai multe clipuri in cadrul acestui proiect", spune Keo.
“Sunt bucuros ca pot promova aceasta piesa mai rock in cadrul campaniei MUSIC FOR MY FANS, imi place foarte mult, si nu ar fi avut nici o sansa ca si single in peisajul musical romanesc actual…”, marturiseste Keo.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Dosarul Mineriadei | Procurorii au mers acasă la Ion Iliescu
Sursa: wall-street.ro