Business Insider anunta ca recent, Warner s-a intors asupra hotararii si de asemenea a inceput unele discutii cu Vevo, un portal specializat in videoclipuri muzicale, parteneriat marca YouTube, Universal Music Group si Sony Music Entertainments.
Aceast joint venture cu Vevo este foarte benefic pentru situl Youtube, mai ales tinand cont de faptul ca Universal aduce in medie 24 de milioane de vizualizari pe zi sitului Youtube, succedat de Sony are aduna 13 milioane de vizite, date furnizate de situl de specialitate TubeMogul. Impreuna, aceste vizualizari reprezinta 3% din totalul de 1,3 miliarde de clipuri urmarite zilnic pe YouTube. Warner Music detine 20% din piata muzicala, alti 60% revenind caselor de discuri Universal si Sony, informeaza Age Advertising.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Inspector ITM, reţinut după ce ar fi beneficiat de un plin de benzină pentru...
Sursa: wall-street.ro