Business Insider anunta ca recent, Warner s-a intors asupra hotararii si de asemenea a inceput unele discutii cu Vevo, un portal specializat in videoclipuri muzicale, parteneriat marca YouTube, Universal Music Group si Sony Music Entertainments.
Aceast joint venture cu Vevo este foarte benefic pentru situl Youtube, mai ales tinand cont de faptul ca Universal aduce in medie 24 de milioane de vizualizari pe zi sitului Youtube, succedat de Sony are aduna 13 milioane de vizite, date furnizate de situl de specialitate TubeMogul. Impreuna, aceste vizualizari reprezinta 3% din totalul de 1,3 miliarde de clipuri urmarite zilnic pe YouTube. Warner Music detine 20% din piata muzicala, alti 60% revenind caselor de discuri Universal si Sony, informeaza Age Advertising.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro