Trupa de rock alternativ The Killers si gruparea MTV EXIT (End Exploitation and Trafficking) s-au unit cu UNICEF si USAID si au realizat un clip care sa atentioneze asupra pericolului si impactului pe care il prezinta traficul de fiinte umane si exploatarea sexuala mai ales in cazul tinerelor.

Videoclipul, intitulat "Goodnight, Travel Well" (Noapte buna, Calatorie placuta) are ca scop trezirea constiintei si avertizarea asupra traficului de copii si exploatariii sexuale care se intampla sub nasul nostru.

MTV Exit a lansat pe 13 iulie in premiera mondiala videoclipul pentru „Goodbight, Travel well” melodie ce este interpretata de trupa americana The Killers si inclusa pe noul album Day & Age. Videoclipul este o a doua initiativa de acest gen cu scop umanitar ce-si doreste sa previna traficul uman, dupa ce in 2008 trupa Radiohead la lansat single-ul "All i need".

  • The Killers and MTV EXIT "Goodnight, Travel Well"


"Suntem foarte socati si ingroziti ca femei si copii sunt fortati sa accepte asemenea situatii abuzive. Speram ca prin efortul depus de MTV si cu ajutorul acestui videoclip puternic, milioane de oameni din intreaga lume vor invata cate ceva despre acesta forma de sclavie moderna", au declarat membrii trupei The Killers, aflati de curand intr-un concert in Romania pentru promovarea albumului Day & Age.

The Killers au areusit sa duca MTV EXIT catre un nou nivel si sa aduca mesaje critice asupra traficului uman, transmitand mesajul la nivel global, a declarat Olivier Carduner, directorul regional pe Asia al organizatiei de asistenta umanitara si economica USAIDS.

"Folosindu-ne de o varietate de medii- videoclipuri, benzi desenate, filme si content online, dar si concerte live, reusim sa atingem un numar cat mai mare de oameni tineri, cei care sunt cei mai expusi la acest gen de pericole", a mai adaugat Carduner.

"Aceasta campanie axata pe The Killers si alte formatii si imagini din lumea filmului, dar si branduri MTV reusesc sa schimbe parerea oamenilor despre traficul uman si sa creeze o platforma pentru diverse ONG-uri si agentii care sunt capabile sa previna traficul, dar totodata sa asiste victimele si sa le reabiliteze in sistem".


Campania inceputa cu video-ul din 2008 al trupei Radiohead se afla sub conceptul creativ al agentiei australiene de advertising Colman Rasic Carrasco si suportul UK music consultancy.
  • Radiohead, MTV EXIT and USAID - All I need


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.