Cele mai cunoscute festivaluri de pe mapamond
“Fata de prima editie, in 2008 costurile au evoluat considerabil dat fiind faptul ca am adaugat o noua zi si o noua scena. Anul acesta insa am renuntat la cea de-a treia scena insa am ajuns sa avem un festival de cinci zile”, declara Laura Coroianu, CEO Emagic
Cresterea costurilor a fost insotita de o evolutie in acelasi sens a cererii de bilete astfel ca, biletele la B’ESTFEST s-au vandut anul acesta de doua ori mai repede decat cele de anul trecut, in aceeasi perioada de timp.
“Desi avem de a face cu vremuri de criza, oamenii inca prefera sa investeasca in entertainment de calitate, iar acest lucru nu poate decat sa ne bucure”, marturiseste Laura Coroianu.
Despre venituri, Laura Coroianu nu poate oferi inca prea multe detalii deoarece la sfarsit de an trage linie si analizeaza situatia. In prezent, banii castigati se investesc mai departe in noi proiecte.
“Exista si pierderi, pentru ca in fond este un business riscant, insa reusim sa pastram un bun echilibru”.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro