LifeStar9 Decembrie 2004

Lectura de un minut

Este lucru obisnuit deja ca vedetele de "first-class" sa puna mana pe contracte ce se invart in jurul unor sume ametitoare. Bineinteles, nici Madonna nu face exceptie, mai ales ca acum este mama responsabila si trebuie sa se gandeasca mai abitir ca oricand la bunastarea familiei. De aceea, simpatica artista s-a straduit sa-l convinga pe faimosul creator de moda, Versace, sa se asocieze cu ea, pentru un cec ce depaseste 10 milioane de dolari! In schimbul acestor bani, Madonna a devenit, pentru doi ani, imaginea oficiala a marcii in cauza, vedeta muzicii pop fiind nevoita sa apara in toate reclamele lui Versace. Mai exista, insa, si alte parti bune: Madonna va putea sa imbrace orice haina din magazinele cu pricina sau sa ii foloseasca designerului superba locuinta din Milano, dupa bunul plac. Ne intrebam, oare, cine iese mai castigat din aceasta afacere?

Gardianul

Sursa: Gardianul



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.