Ieri, pe 18 iunie, Romanita si-a sarbatorit cu surle si trambite majoratul in cariera, evenimentul in cinstea caruia a dat o megapetrecere cu peste 200 de invitati la Clubul Diplomatilor, majoritatea invitatilor fiind clienti mai vechi si mai noi, care nu au parasit-o nici pe timp de criza. “Orice marca are viata ei si «destinul» ei.
De vreme ce ne populeaza existenta, mintile si sufletele, de vreme ce interactionam cu ele pe toate palierele vietii cotidiene, a devenit un truism faptul ca marcile sunt entitati vii, care se nasc, traiesc si ajung la maturitate. Numele si casa «Romanita» sunt ca si primul meu copil in care am investit enorm si de care sunt foarte mandra.
Despre autor:
Sursa: Gardianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
A cumpărat cercei de 13.675 dolari setul cu doar 13 dolari. Nu s-a mulțumit...
Sursa: wall-street.ro