Proaspat laureat al premiului pentru intreaga cariera in cadrul Billboard Latin Music Awards, Carlos Santana si-a transferat o parte din succesul muzical si asupra altor activitati de business. Recent, artistul a imprumutat numele hitului “Maria, Maria” unui restaurant nou deschis in San Diego, al cincilea dintr-un lant de restaurante ce poarta numele celebrei piese, dupa cele din Walnut Creek, Mill Valley, Tempe si Austin.
De asemenea, celebrul chitarist a imbinat frumosul si practicul asociindu-se celor de la Brown Shoe Company pentru crearea unei linii de pantofi dedicata femeilor. Linia poarta numele de „Carlos, by Carlos Santana” si se caracterizeaza prin pasiune, exotism si energie, aflandu-se printre brandurile preferate ale reprezentantelor sexului frumos din toata lumea. Numele artistului mai este asociat si cu un model de chitari finisate manual, cu o linie de instrumente de percutie realizate special dupa indicatiile lui Santana, si o sampanie fina cu aroma de fructe.
Fiind un promotor convins al drepturilor omului si militant activ in campanii sociale si de binefacere, Santana doneaza cea mai mare parte a fondurilor obtinute din afacerile sale organizatiei caritabile “Milagro”. Fondata de artist si sotia sa, Deborah, “Milagro” reprezinta viziunea lui Santana, conform careia “viata trebuie privita ca un miracol”. Primii care se bucura de succesul proiectelor de afaceri ale lui Santana sunt copiii din mediile defavorizate, carora le este oferita astfel sansa la o educatie intr-un mediu sigur si cald!
Oferit de Romtelecom si sustinut de Alto si Dacia, festivalul B'ESTFEST se va desfasura vara aceasta in perioada 1-5 iulie, la Romexpo. Alaturi de Santana, afisul B'ESTFEST 2009 va mai cuprinde nume precum The Killers, Moby, Motörhead, Orbital, Franz Ferdinand si Manowar, lista tuturor artistilor confirmati pana in prezent fiind disponibila pe site-ul oficial al festivalului, www.bestfest.ro. Biletele pentru Ziua Zero si biletele de o zi ( 130 lei pana pe 30 iunie; 150 lei pe durata festivalului si la intrare), cele pentru AFTERSHOCK (100 lei si 150 lei, in functie de distanta fata de scena), precum si abonamentele pentru 2, 3 si 4 iulie (270 lei) sunt disponibile pe www.myticket.ro si in reteaua magazinelor Diverta.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Marcel Ciolacu, susținător al Gabrielei Firea la PMB: Gabi, îți promit că îți...
Sursa: wall-street.ro