In opinia celor de la The Times, campania face parte dintr-o strategie de marketing menita sa-i arate pe presedinte si pe apropiatii sai ca fiind oameni prietenosi si accesibili, mentinandu-se "un control riguros asupra imaginii familiei prezidentiale".
"Daca nu exista deloc fotografii, atunci se creeaza o problema de cerere si oferta - nu se gasesc, cererea este enorma. Daca exista o oferta de astfel de fotografii, cat de mica, dar continuata intr-o nota de respect fata de protagonistii imaginilor, atunci scade pretul, iar paparazzi nu mai fac parte din ecuatie", a explicat secretarul de presa de la Casa Alba, Robert Gibbs.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro