Dior a ales acest instantaneu al actorului in plina glorie pentru ca, tot in 1966, a fost lansata prima editie a parfumului. "Alain Delon este un mit viu, iar Eau Sauvage, un clasic al parfumurilor franceze. Aceasta imagine nu a imbatranit si ne va permite sa ajungem atat la cei care si-l amintesc pe Delon, cat si clienti mai tineri, care pot fi sedusi", au explicat reprezentantii Dior.
Casa Dior isi pune mari sperante in ceea ce simbolizeaza Delon, mai ales ca, pe piata de profil, are concurenti seriosi in acest moment, cum ar fi Le Male, creat de Jean Paul Gaultier si un nou parfum Hugo Boss.
Creat in 1966 de Edmond Roudnitska, primul parfum masculin produs de Dior a facut senzatie, cu mai bine de 80 de milioane de flacoane vandute la lansare. Cu note date de iasomie si coriandru, dar si cu o vaga nota feminina, Eau Sauvage s-a adresat "tineretei prin excelenta", regasita, pe rand, in imaginea fotbalistului Zinédine Zidane, a cantaretului Johnny Hallyday si, la patru decenii dupa, in chipul lui Alain Delon.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Top 3 zodii ce vor avea un început de mai incredibil. Au cale liberă spre...
Sursa: kudika.ro
-
GALERIE FOTO | Cum arată Argeș Mall, cel mai mare centru comercial din județ...
Sursa: wall-street.ro