Doua campanii media rad acum de imparatii din Dorobanti ai fitelor, le spun romanilor ca sunt goi de bune maniere si toarna acidul ironiei pe poleiala pana mai ieri stralucitoare a lumii cafenelelor de pe Radu Beller. Cotidianul i-a intrebat pe baietii si fetele de Dorobanti ce parere au despre criticile aduse lumii lor. Maria Marinescu deplange faptul ca zona e plina de pitipoance, Alex Erbasu crede ca sunt campanii de 'manipulare in masa', iar Simona Sensual ca initiatorii lor sunt 'niste frustrati'.

"Atlasul de mitocanie urbana“, facut de cei de la Radio Guerrilla, il descrie printre alte specii care populeaza "codrul bunelor maniere“ si pe "Marlanul de Dorobanti“, dorobantio ostentativus, care-si etaleaza masina scumpa si maioul cu sclipici pe Strada Radu Beller, la o cafea, alaturi de o femela din specia "pitipoanca de companie“.

Reclamele la "Atlasul de mitocanie urbana“ sunt afisate chiar in zona cafenelelor din Dorobanti, iar motivul este simplu, spune Adrian Popescu, director de marketing la Radio Guerrilla.

"Mitocania se poate intalni oriunde, in centru sau la periferie, la bloc sau in metrou, dar Dorobantiul este kilometrul zero al mitocaniei urbane, acolo mitocania e ostentativa, cei mai mediatizati exponenti ai ei se afla acolo. "


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.