Aparitia Zanei Surprizelor pe cele patru ecrane amplasate la Sala Polivalenta a fost intampinata cu huiduieli de aproape 5.000 de persoane care au participat vineri la Noaptea Devoratorilor de Publicitate.
Dorinta lui Dan Chisu, organizatorul celui mai lung spectacol din Romania (zece ore de publicitate), de a crea o atmosfera de stadion a fost indeplinita. Tinerii au aplaudat reclamele reusite si au dezaprobat zgomotos tot ceea ce nu le-a placut. La difuzarea unui clip publicitar al TVR 1, in care printre vedetele postului s-a regasit si Andreea Marin, s-a fluierat exact la momentul-cheie, adica in cele cateva secunde in care chipul divei a zambit afectuos de pe ecrane. Inainte de maratonul publicitar care a aliniat la start aproape 500 de reclame din intreaga lume, moldovenii de la Zdob si Zdub au incins atmosfera, foarte asemanatoare pe alocuri cu cea din statiunea Vama Veche. Multa bere, fum de tigara, cafea, tineri lungiti pe podea si discutii mai mult sau mai putin avizate despre eveniment, asa a aratat editia din acest an a festivalului.

Sursa: Ziarulcn.com



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.