Fabricata in 1959, implinind adica jumatate de secol de viata, aflata in plina criza a varstei de mijloc, celebra papusa se vede nevoita din pricina crizei mondiale sa reduca drastic din cheltuieli.
Luminile trebuie stinse in casutele Barbie, iar ea insasi sa treaca la niste tinute mai eco, sa-si reduca numarul operatiilor estetice si sa nu acceseze in caz de forta majora decat Barbie Credit Bank.
Facut ca un soi de manifest anticonsumerism, spectacolul ataca toate bolile moderne: patima maladiva pentru banii din plastic, pentru sanii din plastic, pentru hrana din plastic, pentru viata din plastic.
Fetitele sunt crescute in mitul papusii Barbie si al trupului perfect anorexic.
Ele “stiu, ele vor, ele pot” sa le ceara mamicilor de ziua lor crema hidratanta de la Body Shop.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro