Foloseste camera subiectiva intr-un mod fara precedent in filmul romanesc, are interpretari puternice si un scenariu cu premise incitante. Insa "Pescuit sportiv“ pierde pariul cu plauzibilitatea, ca si directia pe ultima suta de metri.

Adrian Sitaru si-a lansat in sfarsit debutul in lungmetraj, "Pescuit sportiv“, o pelicula mult asteptata, premiata la Salonic si la Palm Springs si laudata deja de presa din Hexagon.

Este, Alex. Leo Serban a remarcat-o deja, primul film romanesc realizat cap-coada cu camera subiectiva; insa cu greu il poti intampina cu surle si trambite din acest motiv, avand in vedere faptul ca americanii au facut asta prin anii ’40, iar efervescenta Real TV a facut spectatorii extrem de toleranti cu acest tip de filmare.

Povestea e liniara si nu necesita prea multe rasturnari de decor: Mihai (Adrian Titieni) si Miha (Ioana Flora), un cuplu care pare initial in plina "legalitate“, pleaca la un picnic; se cearta si lovesc cu masina o prostituata, pe numele ei Ana sau Violeta (Maria Dinulescu).


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.