Implinirea a cincizeci de ani reprezinta un eveniment important in viata fiecarei femei, aceasta varsta fiind
considerata un prag psihologic important care marcheaza varsta mijlocie. Aspectul fizic, stilul de imbracaminte si atitudinea se schimba in conformitate cu conventiile specifice varstei. Nu si pentru Barbara Millicent Roberts, cunoscuta in intreaga lume cu numele de Barbie si creata in 1959 de compania NPD Group.
Avantajul principal al unei vieti de plastic nu este neaparat nemurirea, cat faptul ca timpul nu lasa nici o urma in aspectul sau impecabil. Papusa inalta de 29 de centimetri este cea mai vanduta jucarie din lume si a fost primul model din cariera celor mai importanti designeri ai momentului.
“Cand aveam 7 ani, inainte de epoca ready-to-wear, bunica mea avea o croitoreasa care venea la casa noastra din Roma si eu o imploram sa-mi faca rochii pentru papusa mea Barbie.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
A cumpărat cercei de 13.675 dolari setul cu doar 13 dolari. Nu s-a mulțumit...
Sursa: wall-street.ro