Pentru a deveni imaginea campaniei "Un laptop pentru fiecare copil", cantaretul a fost "inviat" cu ajutorul tehnologiei digitale. "Imaginati-va fiecare copil, oriunde s-ar afla in lume, capabil sa acceseze universul cunoasterii. Ar avea sansa sa invete, sa viseze, sa-si indeplineasca toate dorintele", spune Lennon in reclama, parafrazand versurile celui mai cunoscut hit al sau, "Imagine".
Yoko Ono, sotia celebrului cantaret, si-a dat acordul pentru difuzarea reclamei pe diferite posturi de televiziune si pe platforma online Youtube.
John Lennon a format, alaturi de Paul McCartney, "motorul" celei mai populare trupe din istoria pop-rock, The Beatles. Dupa destramarea formatiei, Lennon a avut succes si pe cont propriu, lansand piese de referinta precum "Imagine", "Jealous Guy" si "Woman". Primul sau album solo a ajuns, de altfel, pe primul loc in topuri in prima saptamana de la lansare. In 1980, pe 8 decembrie, artistul a murit impuscat de un fan caruia ii acordase un autograf cu cateva ore in urma.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Startup-ul românesc care a construit cea mai performantă aplicație din Europa
Sursa: start-up.ro
-
Restructurări în retail: Benetton se pregătește să închidă 500 de magazine
Sursa: retail.ro
-
Bogdan Antonescu, climatolog: „riscurile extreme din viitor pentru București”
Sursa: green.start-up.ro
-
Campanie Salt Bank: banca dublează donațiile românilor
Sursa: futurebanking.ro
-
Beneficiile consumului de broccoli și rețete delicioase
Sursa: garbo.ro
-
Reacția lui Călin Georgescu după anularea alegerilor: Sistemul corupt din...
Sursa: kudika.ro
-
Georgescu, după decizia CCR: Toate sunt scoase din context. Dacă ei spun e...
Sursa: wall-street.ro