Cum cu doar cateva saptamani inainte de Sarbatorile de iarna subiectul zilei este criza mondiala, B’ESTFEST se pregateste de recesiune cu... cadouri! Mai precis, cate un tricou B’ESTFEST cadou pentru fiecare abonament comandat, anunta Emagic.

Cei care nu si-au luat inca bilet la festival dar planuiau sa o faca, vor avea parte de un cadou de iarna... dar pentru la vara, cand se anunta vremuri grele: la fiecare abonament pentru primele trei zile de festival comandat pe www.myticket.ro, vor primi cadou, direct acasa, un tricou B’ESTFEST de colectie. Promotia va incepe miercuri, 3 decembrie, si este valabila numai pentru primele 500 de abonamente comandate dupa aceasta data.

Cea de a treia editie B’ESTFEST se va desfasura anul viitor in cadrul complexului Romexpo din Bucuresti, pe parcursul a patru zile: 2, 3, 4 si 5 iulie. Numele anuntate pana acum pe afisul festivalului sunt Motorhead (la B’ESTFEST) si Manowar (B’ESTFEST AFTERSHOCK), noi confirmari urmand a fi facute publice in zilele urmatoare.

Abonamentele de trei zile, valabile pentru 2, 3 si 4 iulie, costa 270 lei, iar biletele pentru B’ESTFEST AFTERSHOCK sunt disponibile in doua categorii de pret, in functie de pozitia fata de scena: 100 lei si 150 lei (Zona A, din fata scenei). Abonamentele B’ESTFEST si biletele pentru AFTERSHOCK pot fi achizitionate din reteaua magazinelor Diverta si on-line, de pe siteul www.myticket.ro. Promotia de Craciun va fi valabila numai pentru abonamentele comandate online.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.