“Sunt onorata sa reprezint un brand elvetian care si-a construit reputatia bazindu-se pe calitate si eleganta“, a marturisit Stefi Graf. “Eu si Longines avem multe idealuri comune, printre care si ajutorarea copiilor aflati in dificultate. De-abia astept sa incepem aceasta colaborare din care stiu ca va beneficia si fundatia mea Children for Tomorrow”, a mai spus aceasta.
Stefanie Graf si Longines impartasesc deopotriva pasiunea pentru eleganta si performanta, dar si dorinta de a fi mereu cel mai bun. Datorita curajului de care a dat dovada de nenumarate ori, dedicarii si generozitatii sale, Stefi Graf reflecta perfect filosofia brandului elvetian: “Eleganta este o atitudine”.
In timpul celor 17 ani ai carierei sale, Stefanie Graf a cistigat toate titlurile posibile: 902 turnee, dintre care 22 de Grand Slam si o medalie olimpica, dupa care a stat pe primul loc in clasamentul WTA timp de 377 de saptamini la rind – record care nu a fost egalat nici pina in ziua de azi.
Citeste mai multe despre noii ambasadori Logines, de aici.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Kudika
Sursa: Kudika
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Startup-ul românesc care a construit cea mai performantă aplicație din Europa
Sursa: start-up.ro
-
Restructurări în retail: Benetton se pregătește să închidă 500 de magazine
Sursa: retail.ro
-
Bogdan Antonescu, climatolog: „riscurile extreme din viitor pentru București”
Sursa: green.start-up.ro
-
Campanie Salt Bank: banca dublează donațiile românilor
Sursa: futurebanking.ro
-
Beneficiile consumului de broccoli și rețete delicioase
Sursa: garbo.ro
-
Reacția lui Călin Georgescu după anularea alegerilor: Sistemul corupt din...
Sursa: kudika.ro
-
Georgescu, după decizia CCR: Toate sunt scoase din context. Dacă ei spun e...
Sursa: wall-street.ro