“Sunt onorata sa reprezint un brand elvetian care si-a construit reputatia bazindu-se pe calitate si eleganta“, a marturisit Stefi Graf. “Eu si Longines avem multe idealuri comune, printre care si ajutorarea copiilor aflati in dificultate. De-abia astept sa incepem aceasta colaborare din care stiu ca va beneficia si fundatia mea Children for Tomorrow”, a mai spus aceasta.
Stefanie Graf si Longines impartasesc deopotriva pasiunea pentru eleganta si performanta, dar si dorinta de a fi mereu cel mai bun. Datorita curajului de care a dat dovada de nenumarate ori, dedicarii si generozitatii sale, Stefi Graf reflecta perfect filosofia brandului elvetian: “Eleganta este o atitudine”.
In timpul celor 17 ani ai carierei sale, Stefanie Graf a cistigat toate titlurile posibile: 902 turnee, dintre care 22 de Grand Slam si o medalie olimpica, dupa care a stat pe primul loc in clasamentul WTA timp de 377 de saptamini la rind – record care nu a fost egalat nici pina in ziua de azi.
Citeste mai multe despre noii ambasadori Logines, de aici.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Kudika
Sursa: Kudika
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Top 5 destinații exotice pentru sezonul de iarnă 2025-2026: Cât te costă o...
Sursa: kudika.ro