“Sunt onorata sa reprezint un brand elvetian care si-a construit reputatia bazindu-se pe calitate si eleganta“, a marturisit Stefi Graf. “Eu si Longines avem multe idealuri comune, printre care si ajutorarea copiilor aflati in dificultate. De-abia astept sa incepem aceasta colaborare din care stiu ca va beneficia si fundatia mea Children for Tomorrow”, a mai spus aceasta.
Stefanie Graf si Longines impartasesc deopotriva pasiunea pentru eleganta si performanta, dar si dorinta de a fi mereu cel mai bun. Datorita curajului de care a dat dovada de nenumarate ori, dedicarii si generozitatii sale, Stefi Graf reflecta perfect filosofia brandului elvetian: “Eleganta este o atitudine”.
In timpul celor 17 ani ai carierei sale, Stefanie Graf a cistigat toate titlurile posibile: 902 turnee, dintre care 22 de Grand Slam si o medalie olimpica, dupa care a stat pe primul loc in clasamentul WTA timp de 377 de saptamini la rind – record care nu a fost egalat nici pina in ziua de azi.
Citeste mai multe despre noii ambasadori Logines, de aici.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Kudika
Sursa: Kudika
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Familia Regală Britanică traversează o perioadă dificilă. Planurile pentru...
Sursa: kudika.ro
-
A scăzut încrederea în economie
Sursa: futurebanking.ro
-
Cât poți negocia prețul unui apartament în marile orașe. În ce orașe...
Sursa: wall-street.ro