YouTube, cel mai mare site de video sharing, va difuza filme si show-uri de televiziune de la Metro-Goldwyn-Mayer (MGM), in urma unui parteneriat incheiat intre cele doua companii, au declarat reprezentanti ai YouTube pentru NewsIn

MGM Studios va incepe parteneriatul prin postarea pe YouTube a unor episoade din "American Gladiators" si a unor filme de actiune precum "Bulletproof Monk" si "The Magnificent Seven". Vizionarea filmelor va fi gratuita pentru utilizatori, insa acestia vor fi obligati sa vada si reclamele inserate in continutul filmelor.

In octombrie, YouTube a mai incheiat un parteneriat asemanator cu CBS Corp, pentru a posta show-uri de televiziune si seriale precum "Star Trek", Young and the Restless" si "Beverly Hills 90210".
Pana acum, videoclipurile postate pe YouTube erau in principal de scurta durata, pana la 10 minute, insa compania a inceput sa experimenteze cu filme mai lungi de cateva luni, cu ajutorul companiilor Time Warner, HBO si CBS Showtime.

YouTube a fost creat in februarie 2005 de trei fosti angajati ai companiei PayPal, cu sloganul "Broadcast Yourself". Platforma foloseste tehnologia video Adobe Flash pentru a oferi o mare varietate de produse media, precum filme, videoclipuri, emisiuni TV, scurtmetraje originale si inregistrari facute de amatori. In luna martie a acestui an, estimarile cu privire la costurile rezultate din rata de trasfer s-au ridicat la aproximativ un milion de dolari pe zi. In aprilie, numarul de videoclipuri accesate a fost de 83,4 milioane, iar numarul de canale de utilizator era de 3,75 de milioane.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.