"Impreuna cu echipa JKL am lucrat un an intreg pentru a crea produsele potrivite pentru voi. Acum le aveti, astfel ca motto-ul fara varsta, continuati sa traiti, poate fi raspandit. Speram sa agreati produsele la fel de mult pe cat ne plac si noua", a declarat actorul pe blog-ul sau, cu porivire la noua afacere.
Matthew promite noi surprize din partea site-ului si se declara onorat ca are sansa de a impartasi noua idee cu publicul.
"Toti purtam noul brand cu mandrie si voie-buna, pentru a ne reaminti ca, indiferent de ce ni se intmpla, trebuie sa ne traim viata. Bun venit in familie, jklivin’ pentru toteanua", isi incheie actorul pledoaria.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
A cumpărat cercei de 13.675 dolari setul cu doar 13 dolari. Nu s-a mulțumit...
Sursa: wall-street.ro