Hot-hatch-urile de clasa mica au devenit deja o necesitate pentru constructorii care vor un vector de imagine in acest segment foarte important. Ford, Renault, Opel sunt doar unii dintre constructorii care au inteles ca din ce in ce mai multi tineri cauta masini rationale, accesibile, dar si sportive, fara a fi nevoie ca, pentru sportivitate, sa plateasca sume importante pentru carburant, intretinere, taxe, etc.
Seat, ca marca cu profil sportiv in cadrul grupului VW, nu putea sa lipseasca din acest cerc, asa ca spaniolii au lansat versiunea Cupra a recent lansatului model Ibiza.
Click aici pentru a afla ce promite noul Ibiza Cupra!
Despre autor:
Citeste articolul integral in Sotto
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro