Celebra cantareata a renuntat la haine pentru cea mai noua campanie a celor de la Nivea.

Cu ocazia implinirii a 100 de ani de la infiintarea firmei, Rihanna, care a fost aleasa noua imagine a brandului de cosmetice Nivea, a realizat un pictorial foarte incitant pentru promovarea brand-ului german, scrie stylelist.com.

"In ultimii 100 de ani Nivea a fost unul dintre brandurile-model pentru ingrijirea pielii in toata lumea, construit pe increderea cumparatorilor. Suntem foarte incantati sa o avem pe Rihanna langa noi pentru a celebra 100 de ani pe piata" a spus Markus Pinger, unul dintre reprezentantii companiei.

Nivea este si sponsorul oficial al turneului mondial pe care Rihanna il va incepe in luna mai.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.