În ultimii ani, multe companii la nivel mondial au preluat ca scop influențarea schimbărilor în societate. Conform studiului Trust Barometer realizat de Edelman în 2022, această tipologie de lider al schimbărilor în societate a devenit o trăsătură de bază a business-urilor. Mai mult decât atât – dintre toate instituțiile analizate în acest studiu, business-urile continuă să fie cele mai de încredere entități, cu 61% dintre respondenți alegând să-și pună încrederea în acestea.
Considerăm creativitatea ca fiind cheia acestei schimbări de opinie, o valoare unică ce are puterea să fie un mare diferențiator. Am observat asta mai ales în ultimii ani, când puterea creativității a unit comunități din jurul globului neconectate precedent, mai ales în timpul momentelor dificile din timpul pandemiei. Astfel, prin tema de anul acesta, dorim să analizăm nu doar impactul creativității asupra schimbărilor în societate, ci și modul în care creativitate poate să determine și conducă astfel de schimbări.
Anul acesta ne orientăm către viitor, concentrându-ne atât pe forțele care ne schimbă realitatea acum, dar și de acum înainte. Astfel, ediția a 7-a „Creativity4Better” va aborda patru secțiuni principale, fiecare abordând una dintre aceste forțe: Creativity in Communication, Creative Industries, Sustainability, Exponential Innovation & AI.
Dorim să deschidem discuția creativității nu doar industriei de marketing si comunicare, ci să atragem ți alte industrii creative.
Ne inspirăm anul acesta și din succesul ediției de anul trecut, când ne-am propus să readucem componenta umană în comunicare – Back to the Human Touch in Communication. În cadrul acestei prime conferințe în persoană după pandemie, ne-am bucurat de o atmosferă de neegalat și o audiență de colecție, cu momente de neuitat incluzând interpretarea magică a unui violonist remarcabil și celebrarea a 20 de ani de marketing de impact cu Act Responsible. Iar pentru ediția 2023, ne-am propus și mai mult!
GoTech World, cea mai mare expo-conferință a industriei IT din...
Vă invităm să stați conectați cu noi pentru noutăți de excepție: www.iaaglobal/creativity4better. Data și locația vor fi anunțate curând!
Ne reîntâlnim toamna aceasta la a 7-a ediție „Creativity4Better”, va așteptăm!
Despre IAA Romania
IAA România este cea mai mare și reprezentativă asociație profesională a industriei de marketing, comunicare și media, un parteneriat strategic unic, care reprezintă interesele a peste 110 de companii active în industrie: clienți, agenții de publicitate și media și instituții media. Obiectivul IAA este de a transforma România într-un hub creativ global, devenind astfel busola industriei de marketing și comunicare.
IAA România este afiliată IAA Global cu sediul în New York și sucursale în peste 56 de țări. Pentru activitatea sa la cele mai înalte standarde de excelență, IAA România a primit premiul Global IAA Inspire de trei ori - pentru cea mai activă și creativă asociație afiliată din lume.
A patra conferință Autentic va avea loc pe 30 mai 2023
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro