În ultimii ani, multe companii la nivel mondial au preluat ca scop influențarea schimbărilor în societate. Conform studiului Trust Barometer realizat de Edelman în 2022, această tipologie de lider al schimbărilor în societate a devenit o trăsătură de bază a business-urilor. Mai mult decât atât – dintre toate instituțiile analizate în acest studiu, business-urile continuă să fie cele mai de încredere entități, cu 61% dintre respondenți alegând să-și pună încrederea în acestea.
Considerăm creativitatea ca fiind cheia acestei schimbări de opinie, o valoare unică ce are puterea să fie un mare diferențiator. Am observat asta mai ales în ultimii ani, când puterea creativității a unit comunități din jurul globului neconectate precedent, mai ales în timpul momentelor dificile din timpul pandemiei. Astfel, prin tema de anul acesta, dorim să analizăm nu doar impactul creativității asupra schimbărilor în societate, ci și modul în care creativitate poate să determine și conducă astfel de schimbări.
Anul acesta ne orientăm către viitor, concentrându-ne atât pe forțele care ne schimbă realitatea acum, dar și de acum înainte. Astfel, ediția a 7-a „Creativity4Better” va aborda patru secțiuni principale, fiecare abordând una dintre aceste forțe: Creativity in Communication, Creative Industries, Sustainability, Exponential Innovation & AI.
Dorim să deschidem discuția creativității nu doar industriei de marketing si comunicare, ci să atragem ți alte industrii creative.
Ne inspirăm anul acesta și din succesul ediției de anul trecut, când ne-am propus să readucem componenta umană în comunicare – Back to the Human Touch in Communication. În cadrul acestei prime conferințe în persoană după pandemie, ne-am bucurat de o atmosferă de neegalat și o audiență de colecție, cu momente de neuitat incluzând interpretarea magică a unui violonist remarcabil și celebrarea a 20 de ani de marketing de impact cu Act Responsible. Iar pentru ediția 2023, ne-am propus și mai mult!
Cinci motive care fac din Conferința Globală IAA...
Vă invităm să stați conectați cu noi pentru noutăți de excepție: www.iaaglobal/creativity4better. Data și locația vor fi anunțate curând!
Ne reîntâlnim toamna aceasta la a 7-a ediție „Creativity4Better”, va așteptăm!
Despre IAA Romania
IAA România este cea mai mare și reprezentativă asociație profesională a industriei de marketing, comunicare și media, un parteneriat strategic unic, care reprezintă interesele a peste 110 de companii active în industrie: clienți, agenții de publicitate și media și instituții media. Obiectivul IAA este de a transforma România într-un hub creativ global, devenind astfel busola industriei de marketing și comunicare.
IAA România este afiliată IAA Global cu sediul în New York și sucursale în peste 56 de țări. Pentru activitatea sa la cele mai înalte standarde de excelență, IAA România a primit premiul Global IAA Inspire de trei ori - pentru cea mai activă și creativă asociație afiliată din lume.
Conferința națională tineri cu scleroză multiplă 2023
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Covorul potrivit pentru living: cum să alegi dimensiunea, materialul și...
Sursa: kudika.ro