Petrecem multe ore la birou în fiecare zi, iar munca noastră a devenit tot mai complexă datorită evoluției tehnologice care a dus la apariția unor echipamente performante. Noile dispozitivele contribuie la îndeplinirea facilă a sarcinilor, ușurează activitatea profesională, oferă mai mult confort și o productivitate sporită. Iată ce accesorii nu trebuie să lipsească dintr-un birou modern și bine organizat:


  1. Laptop sau calculator


Trebuie să recunoaștem că aproape nicio activitate de birou nu este posibilă fără ajutorul unui computer. Acest dispozitiv creează un mediu de lucru plăcut și productiv, mai ales dacă este unul de ultimă generație, care să permită tuturor programelor să funcționeze la capacitate maximă.

Un calculator este esențial pentru a efectua diverse sarcini de birou, precum procesarea textelor, crearea prezentărilor, gestionarea bazelor de date și accesarea internetului. Este important ca performanțele calculatorului să se ridice la nivelul task-urilor pe care o persoană le are de rezolvat și, totodată, echipamentul să fie compatibil cu diferite accesorii conexe.


  1. Imprimantă multifuncțională


Cu toate că ne aflăm în plin proces de digitalizare, încă mai avem nevoie și de foarte multe documente printate. Poate fi vorba de facturi, avize, chitanțe, oferte, contracte pentru clienți, prezentări sau alte tipuri de informații ce se folosesc pe suport de hârtie. Din acest motiv este necesară o imprimantă modernă, cu ajutorul căreia să se poată tipări documentele digitale din calculator. Modelele multifuncționale sunt extrem de utile deoarece, pe lângă funcția de imprimare, au capacitatea de a scana și copia documente și chiar de a lucra precum un fax.

Spre deosebire de echipamentele vechi, dispozitivele multifuncționale mai noi pot funcționa independent, având nevoie de conexiune Wi-Fi ori Bluetooth. Acest lucru facilitează semnificativ munca, mai ales că documentele se pot printa online și de la distanță, direct de pe smartphone, tabletă, calculator sau laptop.


  1. Distrugător de documente


Într-un birou modern trebuie să existe neapărat și distrugătoare de documente profesionale. Mare parte din date și informații circulă tot în format tipărit, astfel că este foarte ușor ca acte cu detalii confidențiale sau personale să ajungă pe mâini greșite. Documentele nu trebuie aruncate pur și simplu în coșul de gunoi, fără ca acestea să fie distruse, pentru că informațiile sensibile vor fi expuse și recuperabile.

Citeste si:
Un liceu ultramodern stă închis din cauza unui transformator....
Un liceu ultramodern stă...

Distrugătoarele de documente previn furtul de identitate și comiterea fraudelor, sunt utile pentru protejarea intimității angajaților, partenerilor, clienților și furnizorilor. De asemenea, aceste dispozitive contribuie la reducerea costurilor de stocare a dosarelor cu hârtii și eliberarea spațiului și reduc amprenta de carbon.


  1. Videoproiector


Extrem de folositor pentru susținerea prezentărilor și a conferințelor, videoproiectorul reprezintă o piesă de bază pentru orice birou. Un asemenea dispozitiv poate fi conectat cu ușurință la majoritatea calculatoarelor și a laptopurilor pentru ca imaginea să fie proiectată la dimensiuni mari pe un perete. Videoproiectorul se instalează în tavan, dar poate fi folosit și dintr-un birou în altul pentru prezentarea simplă a proiectelor.

Citeste si:
Dispozitive moderne pentru casa ta care îți vor asigura siguranță...
Dispozitive moderne pentru...


  1. Tablă magnetică


În situația în care lucrezi într-un birou cu mai mult persoane, ții deseori ședințe sau pur și simplu îți dorești să te organizezi mai bine, un astfel de produs își dovedește utilitatea. Tabla magnetică poate funcționa pe post de calendar ori agendă, se folosește pentru realizarea de prezentări, precum și pentru notarea lucrurile de făcut pentru următoarea săptămână, datelor importante, obiectivelor sau ideilor pe care trebuie să le ajustezi în fiecare zi.

Într-un spațiu organizat și bine dotat îți poți concentra eforturile fără probleme. Folosește dispozitivele moderne dacă îți dorești să fii mai responsabil și mai productiv, să îți îndeplinești sarcinile rapid, ușor și fără nici un fel de distragere a atenției. Amenajarea atentă a biroului chiar este o bază ideală pentru performanțe ridicate și activități de succes!

Citeste si:
5 aspecte de care să ții cont când alegi cadoul pentru colegul de...
5 aspecte de care să ții cont...

Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 17 Februarie 2023 - 10 : 02

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.