retailArena, unul dintre cele mai importante evenimente dedicate industriei de retail din România și nu numai, are loc pe 1 și 2 noiembrie, la Crowne Plaza Bucharest. În doar câteva zile, te așteptăm la eveniment pentru a-i cunoaște pe cei peste 40 de experți care vor urca pe scena evenimentului și pentru a afla ultimele trenduri din retail.

Iată cinci motive pentru care nu trebuie să ratezi ediția retailArena de anul acesta.

Patru workshop-uri intensive

Evenimentul vine cu patru workshop-uri intensive pe teme precum Shopping Ads, universul marketplace, Google Analytics 4 sau oportunitățile aduse retailerilor care fac pasul spre e-commerce.

Vă așteptăm în cadrul workshop-urilor programate, organizate de EMAG, Gun Media, DWF, Optimized, gândite special pentru antreprenorii din industrie.

Peste 40 de experți din industrie și 300 de participanți în sală

La evenimentul din acest an, ne reîntâlnim cu aproximativ 40 de jucători importanți din domeniu precum Carrefour, Altex, Cargus, FAN Courier, Emag, AFI sau Answear, pentru a vorbi despre schimbările din ultimii zece ani din industrie, dar și despre cele mai noi provocări din retail.

Toate discuțiile din această ediție a evenimentului vor fi structurate în zece paneluri, dar și prezentări pe teme specifice.

Speakerii locali și internaționali vor face o radiografie a industriei de retail din România. Aceștia vor prezenta ultimele tendințe în ceea ce privește teme precum fidelizarea consumatorilor într-o perioadă plină de provocări, gestionarea lanțurilor de logistică, adaptarea instrumentelor de plată sau organizarea unei ediții de Black Friday într-o perioadă marcată de o inflație galopantă.

Detalii în premieră despre reducerile Black Friday de anul acesta

Black Friday, evenimentul vedetă al industriei de e-commerce, un eveniment în care și retailerii tradiționali își pun din ce în ce mai mult amprenta, datorită investițiilor masive din ultimii ani în dezvoltarea propriilor platforme online va fi dezbătut în primul panel, din cea de-a doua zi a evenimentului.

Citeste si:
retailArena 2023: cifrele înregistrate la cea de-a 11-a ediție a...
retailArena 2023: cifrele...

Aflăm în premieră detalii despre ediția din acest an de la reprezentanții FAN Courier, Answear.ro, eMAG, dar și alte companii de renume din industrie care ni se vor alătura.

Două zile de networking

Cu peste 40 de speakeri în două zile de eveniment, dar și cu o audiență impresionantă, retailArena se transformă în motivul ideal pentru networking, mai ales după o lungă perioadă de pandemie.

Nu uita să te înscrii AICI la retailArena pentru a fi la curent cu ultimele informații legate de eveniment și pentru a te alătura specialiștilor și celor peste 300 de invitați din industrie care își dau întâlnire pe 1 și 2 noiembrie la Crowne Plaza Bucharest Hotel.

Un deceniu de retailArena

Nu numai că reunește peste 40 de experți din cadrul celor mai importante companii din industrie, dar ediția retailArena de anul acesta este și una aniversară, evenimentul împlinind zece ani.

Citeste si:
SOIREES DE LA MODE, Ediția 33 - “140 de Ani de CHANEL”, un...
SOIREES DE LA MODE, Ediția 33...

Cu această ocazie, vom afla care au fost provocările retailerilor din ultimul deceniu, dar și ce schimbări au avut loc la nivelul industriei.

Evenimentul Retail Arena este organizat de wall-street.ro și Retail.ro, VTEX fiind Main Partner, iar FAN Courier, Online Commerce Day Partner. La categoria Gold Partners intră Cargus, P3 Logistics Parks, Carrefour, Oney, Sameday, iar la Silver Partners îi găsim pe Motorola, Raiffeisen Bank, DWF, Mastercard, GUN Media, Ortec, RTB House, CustomSoft, BaseLinker, Emag, AFI Europe, VIVO!, Environ, Answear, TBI Bank, OLX Business, Offerista, Altex, dar și dm drogerie markt, Httpool și Jidvei. La categoria Sponsor îi avem pe Optimized, MTH Digital, Innoship.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 27 Octombrie 2022 - 01 : 10

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.