Cu siguranță fiecare persoană care lucrează într-un departament de marketing s-a întrebat cât de utile sunt obiectele promoționale și dacă este necesar să fie incluse în campaniile de promovare.

Cercetările realizate de-a lungul timpului de către PPAI (Promotional Products Association International) în SUA au arătat faptul că obiectele promoționale sunt extrem de eficiente și trebuie incluse în strategia de promovare a oricarei companii.

La rezultate asemănătoare au ajuns și diverse asociații din domeniul producției publicitare din Europa.

83% dintre consumatorii americani intervievați sunt încântați când primesc un obiect promoțional personalizat
48% ar dori să primească mai des produse promoționale
iar 38% consideră că produsele promoționale servesc drept reamintire constantă a brandului

Folosite de peste 200 de ani în diverse contexte de promovare, obiectele promoțonale ajută nu doar la vizibilitatea bandului, fiind astfel o punte de legătură între acesta și beneficiar, ci sunt importante și datorită utilității aduse de fiecare în parte.

Cu siguranță, fiecare dintre noi are pe birou cel puțin un produs promotional pe care îl păstrează și îl folosește. Fie că e un pix personalizat, un suport pentru instrumente de scris, o agendă, cană sau USB-uri personalizate, aceste obiecte asigură vizibilitatea mărcii și sunt păstrate datorită utilității pe care o aduc.

Avantajele folosirii memoriile USB personalizate

Statistica arată că stick-urile USB personalizate sunt un instrument de marketing extrem de util, având o perioadă medie de păstrare de 7 luni, iar 60 % dintre persoanele care primesc un USB tip card bancar personalizat sau un power bank au precizat că ar prefera să mai interacționeze cu o companie care le-a oferit un astfel de obiect promoțional.

Pe lângă aceste avantaje, un USB personalizat poate stoca diverse informații, asigurând astfel diseminarea cu usurință a acestora; poate înlocui cu succes un catalog de produse sau stoca suporturi de cursuri, filme de prezentare și, nu in ultimiul rând, asigură vizibilitatea informațiilor imprimate pe suprafața acestuia.

Citeste si:
[VIDEO] Circ la Primaria Capitalei
VIDEO  Circ la Primaria...

Un USB personalizat este un obiect promoțional extrem de util și practic, permițându-ne atât să stocăm pe el o cantitate mare de informații, cât și să ne promovăm identitatea de brand.

Companiile care aleg să includă în portofoliul lor stick-uri de memorie personalizate vor avea siguranță că acest produs va fi păstrat asigurând astfel vizibilitatea mărcii.

La Advice Media, USB-urile personalizate reprezintă un loc important în portofoliul nostru.

Compania oferă servicii complete de personalizare in-house și este importator direct a unor game variate de USB-uri realizate din diverse materiale:

- memorii USB personalizate din plastic
Unele dintre cele mai comandate produse din această categorie datorită suprafeței mari de personalizare care asigură vizibilitate mărcii sunt USB-urile tip card bancar.
- memorii USB din metal
- stick-uri USB realizate din materiale alternative (din lemn de bambus, din carton recilat sau din plastic de paie de grâu)

Citeste si:
Clotilde Armand: Prezenta pe lista pentru parlamentare, un sacrificiu
Clotilde Armand: Prezenta pe...

Indiferent de varianta pe care dorești să o alegi, include în strategia de promovare fie un USB personalizat, fie o baterie externă deoarece sunt extrem de utile și, cu siguranță, vor fi folosite și refolosite, asigurând astfel vizibilitatea brandului tău.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 9 Martie 2022 - 11 : 03

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.