Sci-Tech21 Mai 202013:40de George Stanciu

Lectura de 2 minute

Pandemia de coronavirus a avut un efect dramatic asupra modului în care oamenii folosesc aplicația Tinder, conform șefului acesteia.

Pandemia de Covid-19, ce a venit la pachet cu multe restricții și carantine în diverse țări ale lumii a schimbat modul în care oamenii folosesc Tinder, spune CEO-ul Elie Seidman.

Pe de-o parte, aplicația este folosită mai frecvent, un trend pe care l-au remarcat și alte aplicații. Spre exemplu, pe 29 martie au fost date 3 miliarde de swipe-uri la nivel global, un record pentru aplicație de la apariția sa.

Pe de altă parte, indicii comportamentali s-au schimbat dramatic, cu toate că de obicei, aceștia sunt stabili.

Impactul economic al pandemiei indică faptul că oamenii au mai puțin bani de cheltuit, iar asta nu e o veste neapărat bună pentru companie.

Citeste si:
Monica Anisie anunță că unele activtăți școlare vor continua online
Monica Anisie anunță că unele...

Tinder a fost descărcat de peste 340 de milioane de ori, odată cu lansarea din 2012. Totuși, veniturile aplicației vin, în principiu, de la cei 6 milioane de utilizatori care plătesc pentru opțiunea Gold.

După o scădere semnificativă a abonamentelor, acestea au început din nou să fie cumpărate odată cu apariția măsurilor de relaxare.

Ce au mai remarcat creatorii Tinder este că schimbarea generațională pe care o anticipau s-a produs mai devreme, odată cu pandemia de coronavirus.

Tinerii de 18 ani ce își fac acum conturi, spre deosebire de cei ce aveau 18 ani în 2012, au crescut într-o bulă de rețele sociale și văd lumea virtuală ca parte naturală a existenței lor.

Citeste si:
Gelu Duminică: ”Iresponsabili vor dori să fie călare pe cluburi”
Gelu Duminică: Responsabilii...

Astfel, pentru acești tineri, match-urile online nu sunt neapărat pentru a pregăti întâlniri în viața reală, ci și pentru simplul fapt de a avea experiențe online îmbucurătoare.

De aceea, Tinder încearcă să transforme aplicația dintr-un vector pentru ”întâlniri offline” într-un loc în care să petreci mai mult timp online și să cunoști oameni, arată bbc.com.

Elie Seidman rezumă specificul tinerilor de pe Tinder: ”viața digitală este la fel de importantă ca viața socială din realitate.”

Citeste si:
Idei de afaceri care pot înflori în era Covid-19
Idei de afaceri care pot...


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.