Pandemia de coronavirus a avut un efect dramatic asupra modului în care oamenii folosesc aplicația Tinder, conform șefului acesteia.
Pandemia de Covid-19, ce a venit la pachet cu multe restricții și carantine în diverse țări ale lumii a schimbat modul în care oamenii folosesc Tinder, spune CEO-ul Elie Seidman.
Pe de-o parte, aplicația este folosită mai frecvent, un trend pe care l-au remarcat și alte aplicații. Spre exemplu, pe 29 martie au fost date 3 miliarde de swipe-uri la nivel global, un record pentru aplicație de la apariția sa.
Pe de altă parte, indicii comportamentali s-au schimbat dramatic, cu toate că de obicei, aceștia sunt stabili.
Impactul economic al pandemiei indică faptul că oamenii au mai puțin bani de cheltuit, iar asta nu e o veste neapărat bună pentru companie.
Tinder a fost descărcat de peste 340 de milioane de ori, odată cu lansarea din 2012. Totuși, veniturile aplicației vin, în principiu, de la cei 6 milioane de utilizatori care plătesc pentru opțiunea Gold.
După o scădere semnificativă a abonamentelor, acestea au început din nou să fie cumpărate odată cu apariția măsurilor de relaxare.
Ce au mai remarcat creatorii Tinder este că schimbarea generațională pe care o anticipau s-a produs mai devreme, odată cu pandemia de coronavirus.
Tinerii de 18 ani ce își fac acum conturi, spre deosebire de cei ce aveau 18 ani în 2012, au crescut într-o bulă de rețele sociale și văd lumea virtuală ca parte naturală a existenței lor.
Astfel, pentru acești tineri, match-urile online nu sunt neapărat pentru a pregăti întâlniri în viața reală, ci și pentru simplul fapt de a avea experiențe online îmbucurătoare.
De aceea, Tinder încearcă să transforme aplicația dintr-un vector pentru ”întâlniri offline” într-un loc în care să petreci mai mult timp online și să cunoști oameni, arată bbc.com.
5 pași esențiali pentru alegerea unei companii de împrumut online
Elie Seidman rezumă specificul tinerilor de pe Tinder: ”viața digitală este la fel de importantă ca viața socială din realitate.”
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Go big or Go home: cum să te extinzi în Silicon Valley ca firmă din România
Sursa: start-up.ro
-
Google Green Light este soluția software care poate fluidiza traficul în România
Sursa: green.start-up.ro
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
România a avut cea mai mare rată a inflației din UE în februarie
Sursa: futurebanking.ro
-
Tarot online: Se teme că te poate pierde?
Sursa: kudika.ro
-
Ministrul Energiei: Reactorul nuclear de la Doicești va fi cu 20-30% mai...
Sursa: wall-street.ro