Cu toate că Statele Unite au lansat o amplă campanie împotriva Huawei, compania chineză a continuat să crească și în 2019.

Cu toate că autoritățile americane fac tot posibilul pentru a îngropa compania Huawei, aceasta continuă să se descurce bine, iar dovadă stau cifrele înregistrate în 2019.

Încasările globale ale companiei au crescut în 2019 cu 19,1% față de anul precedent, ajungând la 123 de miliarde de dolari. Compania își continuă angajamentele față de investițiile pe termen lung, astfel că 15,3% din încasările din 2019 au sprjinit segmentul de cercetare și dezvoltare al companiei.

"2019 a fost un an extraordinar pentru Huawei," a declarat Eric Xu, președintele prin rotație al Huawei. "În ciuda unei presiuni externe enorme, echipa noastră a mers mai departe, fiind concentrată pe crearea de plusvaloare pentru clienții noștri. Am muncit din greu pentru a le câștiga respectul și încrederea, atât a lor, cât și a partenerilor noștri din întreaga lume. Afacerile rămân puternice în continuare."

2019 a fost marcat de mai multe lansări comerciale ale rețelelor 5G în lume, multe dintre ele fiind realizate cu ajutorul componentelor Huawei. Afacerile companiei pentru operatori au înregistrat încasări de 42,48 miliarde de dolari, și aici fiind vorba de o creștere, de 3,8%, în comparație cu 2018.

Afacerile Huawei pentru verticala enterprise continuă să sprijine transformarea digitală a clienților din diverse industrii, pe măsură ce compania contribuie la construirea fundației lumii digitale. La nivel global, peste 700 de orașe și 228 de companii fin top 500 Fortune Global au ales Huawei ca partener al transformării lor digitale. În 2019, încasările din vânzările enterprise ale Huawei au ajuns la 12.84 miliarde USD, marcând o creștere anuală de 8,6%.

Există creșteri și în ceea ce privește divizia Huawei pentru consumatori finali. Producătorul a reușit să livreze 240 de milioane de telefoane mobile pe parcursul lui 2019. A exisat o creștere semnificativă aici, de 34% față de 2018, iar încasările au ajuns astfel la 66,91 miliarde de dolari.

Citeste si:
Cristina Cioran a rămas o mamă singură. Cine o ajută cu creșterea...
Cristina Cioran a rămas o...

"Mediul de afaceri extern se va complica și mai mult de acum încolo," a avertizat Xu. "Trebuie să creștem în continuare competitivitatea produselor și serviciilor noastre, să promovăm inovația deschisă și să creăm plusvaloare mai mare pentru clienții noștri și pentru societate în general. Acesta e singurul mod în care putem profita de oportunitățile istorice oferite de transformarea digitală și inteligentă a industriilor, și astfel ne putem menține o creștere robustă pe termen lung."


Despre autor:


Ultima actualizare: 2 Aprilie 2020 - 02 : 04

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.