Pina in anii '90, regulamentul international valabil al jocului continea, in al doilea sau paragraf, Declaratia de amatorism. Aceasta prevedea ca „nimeni nu este indreptatit sa pretinda sau sa primeasca recompense sau avantaje materiale ca urmare a participarii sale la joc“. Acesta a fost, pina de curind, spiritul jocului in Europa. In sud, lucrurile s-au miscat altfel. International Rugby Board (IRB) a fost nevoit sa admita un experiment: data fiind popularitatea rugby-ului si a nevoii de sustinere economica a multimii de echipe si jucatori, s-a permis prezenta publicitatii pe stadioane si pe echipamentul jucatorilor. Asa au aparut germenii profesionismului si, o data cu acesta, jocul s-a schimbat. Banii au inceput sa conditioneze dezvoltarea la baza a acestui sport si pregatirea jucatorilor.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro