Pina in anii '90, regulamentul international valabil al jocului continea, in al doilea sau paragraf, Declaratia de amatorism. Aceasta prevedea ca „nimeni nu este indreptatit sa pretinda sau sa primeasca recompense sau avantaje materiale ca urmare a participarii sale la joc“. Acesta a fost, pina de curind, spiritul jocului in Europa. In sud, lucrurile s-au miscat altfel. International Rugby Board (IRB) a fost nevoit sa admita un experiment: data fiind popularitatea rugby-ului si a nevoii de sustinere economica a multimii de echipe si jucatori, s-a permis prezenta publicitatii pe stadioane si pe echipamentul jucatorilor. Asa au aparut germenii profesionismului si, o data cu acesta, jocul s-a schimbat. Banii au inceput sa conditioneze dezvoltarea la baza a acestui sport si pregatirea jucatorilor.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro