Intr-un interviu la Harper's Bazaar, cantareata anuntase ca a creat trei noi linii pentru colectia toamna/iarna 2012, scrie DailyMail.
La inceputul acestei colaborari, in octombrie 2010, marca a descris hainele ca "piese clasice Fred Perry, cu o nuanta specifica atitudinii si stilului Amy Winehouse".
Richard Martin, directorul de marketing al marcii, a spus ca Amy era incantata sa lucreze cu ei. "Era stralucitoare, pasionata si dedicata muncii pe care o facea. Avea idei puternice, stia ce voia pentru colectie. Era peste tot", a spus Martin.
Prima colectie semnata de Amy a fot inspirata de moda anilor ’50 si s-a bucurat de un mare success. Aceasta a fost urmata de o linie de imbracaminte in stil hawaian, lansata in martie pentru colectia de primavara/vara 2011.
Avand in vedere ca de la moartea cantaretei, piesele de imbracaminte create de ea s-au epuizat si au inceput deja sa apara oferte pe eBay la preturi foarte mari, nu ne mira ca fanii i-au cerut lui Fred Perry sa lanseze ultima colectie creata de Amy Winehouse.
Sa speram ca acest lucru se va intampla cat de curand.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro