Echipa Ferrari a luat aceeasi decizie in privinta urmatorului sezon. Alti constructori care nu sunt de acord cu limitarea bugetului la 40 de milioane de lire sterline sunt Toyota si Red Bull.
FIA vrea sa introduca noul regulament pentru a atrage mai multe echipe si sa le ofere mai multa libertate in privinta tehnicii.
Retragerea scuderiei de la Maranello ar genera pierderi uriase de ambele parti, Ferrari avand un contract de peste 100 de milioane de lire sterline, cu Marlboro, pentru zece ani, in timp ce imaginea Formulei 1 ar fi facuta tandari in cazul in care amenintarile vor fi puse in practica.
Alaturi de Ferrari intentionaza sa-si abandoneze paddockurile Toyota, Red Bull, BMW si Renault (Briatore a confirmat ieri retragerea francezilor in 2009), dar la nivel teoretic numarul monoposturilor de pe grila de start ar putea ramane acelasi in sezonul viitor, saptamanile trecute echipe precum Lola, Prodrive, Aston Martin sau USGPE, cu buget redus, propunandu-si sa intre in Marele Circ din 2010, informeaza Cotidianul.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro