La serviciu, lista de lucruri de făcut este lungă. Atât de lungă încât uneori îți sabotează capacitatea de a-ți verifica sănătatea mintală și de a te ocupa de emoțiile pe care le trăiești pe parcursul zilei de lucru. Unele zile sunt atât de încărcate încât abia ne amintim că trebuie să mâncăm. Cu toate acestea, epuizarea este reală și simțim simultan toate lucrurile pe măsură ce unii dintre noi se întorc la birou după munca de acasă, în timp ce alții continuă să muncească din dormitoarele lor. Acele granițe de muncă/viață devin ciudate, nu?
De aceea, Pure Wow a adunat câteva idei simple despre câteva acțiuni pe care le putem întreprinde pentru a avea grijă de sănătatea noastră psihică la locul de muncă.
Despre autor:
Valentina Podgorneac este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității București, iar de mai bine de un an face parte din familia 9AM. Iubește să știe tot ce mișcă, să fie informată, și la rândul ei, să informeze și pe alții, deoarece un om informat este un om puternic. Pentru ea, scrisul nu este doar o pasiune, ci un stil de viață.
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.