Nu subestima pauzele de 5 minute
1/3
Fie că este o scurtă discuție zilnică cu un prieten sau membru al familiei sau îți iei cinci minute pentru a asculta o melodie bună, închide ochii, luând o scurtă pauză și aceasta poate avea recompense mari pentru sănătatea ta mintală. Doar o discuție de cinci minute cu un coleg de muncă este ca hrană și apă pentru creier. „Poate oferi o creștere imediată a dispoziției și, în timp, întărește relațiile”, explică experții. O altă opțiune: O pauză muzicală. Dacă asculți piese din repertoriul lui Britney Spears sau Beyoncé sau unui alt artist, ajută la reducerea depresiei și anxietății și crește și stima de sine zilnic, mai ales dacă alegi o melodie optimistă.
Este adevărat: unele dintre provocările mai complexe de sănătate mintală de rezolvat sunt cele care apar pe neașteptate. Un e-mail neplăcut de la șeful dvs., o întâlnire surpriză adăugată în calendarul dvs. sau pur și simplu un incident neplăcut la birou. Cea mai bună apărare? O plimbare rapidă, chiar și mișcările de dans solo pot da rezultate. „Mișcarea este una dintre cele mai puternice modalități de a trece emoțiile negative prin corp și de a le reseta”, spun cercetătorii. Gândiți-vă la asta ca la meditație în mișcare – vă atenuează starea de luptă sau de zbor, dar aduce și claritate tensiunilor și iritațiilor zilnice, astfel încât să puteți lăsa lucrurile să meargă puțin mai ușor.
Puneți-vă întrebări care vă ajută să priviți imaginea de ansamblu
3/3
Când vine vorba de sănătatea mintală la locul de muncă, lucrurile mărunte pot afecta. Poate că sunteți înfundat în politicile mici de birou sau aveți nevoie doar de o pauză de la o sarcină minusculă, dar enervantă de pe lista dvs. de lucruri de făcut, care vă doboară continuu. Specialiștii spun că aici este locul în care să-ți pui o serie de întrebări îți poate da un impuls asupra viziunii (și stării de spirit) despre muncă: „Valoarea și importanța muncii tale sunt definite de tine, ceea ce înseamnă că poți găsi sens în orice loc de muncă pentru că o definești. ”, explică ei. „Întrebați-vă: „Care este beneficiul pe care clienții dumneavoastră îl primesc în urma utilizării produsului sau serviciului dumneavoastră?” „Cum afectează pozitiv munca ta pe oameni?” „Care ar fi impactul asupra echipei, companiei și clienților dumneavoastră dacă nu ți-ai face treaba?”” Odată ce te-ai concentrat asupra răspunsurilor la aceste întrebări, poți scrie o declarație de sens pentru munca ta și de ce o faci. „Pune-o acolo unde o poți vedea, astfel încât, atunci când ai o zi proastă, vei avea o reamintire vizuală a motivului pentru care tu și munca ta contează pentru tine.”
La serviciu, lista de lucruri de făcut este lungă. Atât de lungă încât uneori îți sabotează capacitatea de a-ți verifica sănătatea mintală și de a te ocupa de emoțiile pe care le trăiești pe parcursul zilei de lucru. Unele zile sunt atât de încărcate încât abia ne amintim că trebuie să mâncăm. Cu toate acestea, epuizarea este reală și simțim simultan toate lucrurile pe măsură ce unii dintre noi se întorc la birou după munca de acasă, în timp ce alții continuă să muncească din dormitoarele lor. Acele granițe de muncă/viață devin ciudate, nu?
De aceea, Pure Wow a adunat câteva idei simple despre câteva acțiuni pe care le putem întreprinde pentru a avea grijă de sănătatea noastră psihică la locul de muncă.