Iulia Albu a dat de pământ cu mulți influnceri
O aplicație care se numește Lensa și cu ajutorul căreia vedetele își fac un avatar folosind inteligența artificială este în vogă la momentul actual. Aproape că nu există persoane publice care să nu o fi folosit-o deja și care să nu fi postat rezultatele pe conturile lor sociale. Există, cu toate acestea, câteva vedete care nu au înțeles acest trend și care au avut o opinie nu tocmai bună despre imaginile care au început să circule pe internet și de care s-au săturat, iar printre acelea se află și Iulia Albu.
Criticul de modă nu este de acord cu decizia vedetelor de a-și posta avatarele în mediul online și a explicat faptul că a fi influencer nu înseamnă să îți etalezi o viață perfectă pe internet, pe care nu o trăiești în realitate. Mai mult de atât, fosta soție a lui Mihai Albu a adus în discuție și faptul că în momentul în care o vedetă din afară promovează o aplicație sau un trend, o face de cele mai multe ori pentru banii pe care îi primește în schimb. Consideră că este o alegere a fiecăruia, dar nu înseamnă că este de acord cu modul agresiv în care a fost promovată aplicația pentru realizarea avatarelor respective despre care toată lumea vorbește în ultima vreme.
„A fi influencer nu înseamnă în a te poza doar în chiloți pe plaje exotice sau să îți fotografiezi copilul când mănâncă sau când face la oliță și a etala o viață absolut perfectă pe care, de fapt, nu o trăiești în realitate”, a declarat Iulia Albu, pentru viva.ro.
„Atunci când o celebritate din Statele Unite sau din afară, în general, promovează o aplicație sau un trend, o face de cele mai multe ori pe bani. Și pe bani foarte mulți. Dacă analizăm situația, în contextul scandalului cu brand-ul de îmbrăcăminte și încălțăminte, de exploatare a minorilor- cu acele trimiteri către pedofilie absolut sinistre, putem observa că celebrități Nicole Kidman 'endorsează' în continuare brand-ul cu brațele larg deschise. Este până la urmă o alegere pe care acești oameni o fac în mod conștient, asumat și contra unor sume amețitoare. Nu este și nu va fi niciodată ok să se întâmple așa ceva”, a mai zis criticul de modă.
Citeste si:Iulia Albu dă de pământ cu vedetele care promovează clinici și...
![]()
La final, Iulia Albu a dat de înțeles că oamenii nu ar trebui să facă orice doar de dragul aprecierilor, ci ar trebui să nu mai trăiască viața exclusiv online, deși pentru aceea lucrurile sunt ceva mai simple. În cazu lor, totul se reduce la cât de multe aprecieri au primit și la câte campanii le-au fost propuse. I se pare foarte trist, dar ea nu poate face nimic în acest sens, ci doar să își dea cu părerea.
„Îndoirea limitelor morale pentru like-uri este și ea un altfel de prostituție. Pentru persoanele care trăiesc exclusiv din online este simplu. Totul se reduce la like-uri și numărul de campanii care le sunt propuse. Este comic și trist, în același timp. Asta în cazul în care vedeți foarte multe persoane care o folosesc și care erau înainte foarte vocale în legătură cu războiul din Ucraina și politica externă a Rusiei”, a adăugat vedeta.
Citeste si:GoTech World, cea mai mare expo-conferință a industriei IT din...
![]()
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Covorul potrivit pentru living: cum să alegi dimensiunea, materialul și...
Sursa: kudika.ro