Grăsimea de pe abdomen neste o problemă tot mai des întâlnită. Aceasta nu poate fi eliminată prin proceduri sau ceaiuri magice, ci doar cu ajutorul unei alimentații sănătoase și a exercițiilor fizice.

Medicii nutriționiști susțin că se poate lupta cu grăsimea abdominală prin alimentația corectă.

„Grăsimea abdominală nu dăunează doar din punct de vedere estetic, ci şi în privinţa stării de sănătate. Ea se numără printre cauzele unor afecţiuni precum diabetul de tip II sau bolile cardiovasculare. Din acest motiv, reducerea stratului de grăsime de pe abdomen are beneficii semnificative”, explică nutriţionistul Gianluca Mech.

Evită zahărul şi băuturile îndulcite cu zahăr

Excesul de zahăr, în principal din cauza cantităţilor mari de fructoză, poate duce la acumularea de grăsimi în jurul abdomenului şi ficatului. Acest fapt duce la rezistenţa la insulină şi la diverse probleme metabolice. Când consumi mult zahăr adăugat, ficatul este supraîncărcat cu fructoză şi este forţat să o transforme în grăsime. Încercă să minimalizezi cantitatea de zahăr din dietă şi ia în considerare eliminarea completă a băuturilor cu zahăr. Aici se includ băuturi răcoritoare cu zahăr, sucuri de fructe şi diverse energizante. Sucurile de fructe nu sunt recomandate, dar fructele ca atare sunt extrem de sănătoase şi conţin o mulţime de fibre care atenuează efectele negative ale fructozei.

Mănâncă mai multă proteină

Proteina este unul dintre cei mai importanţi macronutrienţi când vine vorba de pierderea în greutate. Acestea reduc poftele şi stimulează metabolismul. Dacă vrei să scapi de kilogramele în plus, proteinele trebuie să nulipsească din dieta zilnică. Totodată sunt foarte eficiente atunci când vine vorba despre arderea grăsimii abdominale. Încercă să consumi mai multe ouă, peşte, leguminoase, nuci, carne şi produse lactate.

Citeste si:
Top cele mai nesănătoase alimente pe care nu are trebui să le...
Top cele mai nesănătoase...

Mănâncă mai puţini carbohidraţi

Consumul minim de carbohidraţi este o opțiune foarte eficientă de a pierde în greutate. Atunci când reduci cantitatea de carbohidraţi, pofta de mâncare scade şi slăbeşti. Consumul redus de carbohidraţi reduc retenţia de apă. Asta înseamnă că poţi vedea rezultate pe cântar chiar din primele zile. Elimină din alimentația ta carbohidraţii rafinaţi, cum ar fi zahărul, dulciurile şi pâinea albă.

Consumă alimente bogate în fibre

Consumul de fibre poate ajuta la pierderea în greutate, însă este foarte important tipul de fibre. Fibrele solubile şi vâscoase sunt cele care au cel mai mare impact asupra greutăţii. Ele reduc apetitul și te țin sătul un timp mai îndelungat. Legumele şi fuctele reprezintă o sursă excelentă de fibre. De asemenea, leguminoasele şi unele cereale, cum ar fi ovăzul integral. Înclude în dieta ta consumul de quinoa, seminţe de chia, năut, linte, dar şi ciocolată neagră în cantităţi mici, adaugă specialistul potrivit adevarul.ro.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.