International3 Iunie 202016:42de George Stanciu

Lectura de un minut

Unul dintre cei doi medici a căror piele a devenit neagră în urma tratamentului pentru coronavirus a decedat într-un spital din Wuhan.

Hu Weifeng, unul dintre cei doi medici a căror piele s-a întunecat pe fondul tratamentului pe care l-au primit pentru a combate infecțai cu coronavirus, a murit la spitalul în care era internat de 5 luni.

Medicul a murit în data de 2 iunie, după ce fusese internat la terapie intensivă în ultima lună. Acesta a suferit o hemoragie cerebrală în data de 22 aprilie, iar ulterior a intrat în comă.

Pe de altă parte, medicul Yi Fan, care a primit același tratament, iar a cărui piele a reacționat similar, s-a recuperat complet în urma bolii.

Doctorii Yi Fan și Hu Weifeng, ambii în vârstă de 42 de ani, au fost infectați cu coronavirus când tratau pacienți la Spitalul Central din Wuhan.

Citeste si:
Profesor de la Oxford: Coronavirusul nu a apărut în China și există...
Profesor de la Oxford:...

Medicii care i-au tratat au spus că aceștia au trebuit conectați la aparate pentru a supraviețui, iar unul dintre efectele tratamentului pe care l-au primit a fost că pielea lor s-a întunecat foarte mult la culoare.

Schimbarea pigmentului a fost cauzată, cel mai probabil, din cauza unor dereglări hormonale asupra ficatului, apărute pe fondul bolii și tratamentului.

Cei doi medici au fost diagnosticați pe 18 ianuarie și au fost trimiși inițial la Spitalul de Boli Pulmonare din Wuhan, apoi au fost transferați la alte două spitale.

Doctorul Li Shusheng, care s-a ocupat de ambele cazuri, spune că pielea doctorilor s-a întunecat la culoare datorită unui medicament, Polimixina B, pe care l-au primit în stagiile incipiente ale bolii.

Citeste si:
VIDEO Un microbuz cu români s-a răsturant pe o autostradă din Ungaria
VIDEO Un microbuz cu români...



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.