Ce înseamnă asta? Că multe modele pot folosi aceleași componente în zone cheie, pentru a reduce foarte mult costurile de dezvoltare. Cum se reflectă asta asupra clientului final? Greu de spus. Ar trebui să vedem prețuri mai accesibile, la pachet o creștere a profitabilității companiilor auto. Win-win, nu?
Teoretic da. Practic, nu întotdeauna se întâmplă așa. Ce putem vedea clar, însă, este că aceste platforme modulare pot da naștere unor zeci de variații care mai de care mai diferite, cu personalități aparte.Citește continuarea pe Automarket.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Aglomerație în vămi: măsurile luate de Poliția de Frontieră
Sursa: wall-street.ro