Subiectii din al doilea grup, scriu cercetatorii olandezi, s-au descurcat mai bine in a alege masinile cu cele mai tari caracteristici - o decizie inconstienta -, cercetatorii concluzionand ca oamenii ar trebui sa lase alegerile grele pe mana inconstientului.
Acum, insa, alte doua echipe de cercetatori au ajuns sa conteste aceasta teorie, scrie Newscientist, spunand ca subiectii din grupul desemnat sa rezolve anagrame au luat deciziile in momentul in care au vazut pentru prima oara datele, manati de instinct.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro