Consumatorii vor putea cumpara, astfel, cele mai proaspete produse gasite vreodata intr-un magazin, acestea urmand a fi cultivate in culturi hidroponice (in apa in care au fost dizolvate substante nutritive), ceea ce ar reduce folosirea pesticidelor.
Produsele cu cele mai mari sanse de a fi vandute pe aceasta cale sunt ardeii, capsunele, zmeura, fasolea, mazarea, rosiile si ciupercile. Acestea ar urma sa fie crescute in containere foarte usoare, asemenea unor minisere, fermierii putandu-le transporta la supermarketuri cat timp sunt inca in crestere. In momentul de fata, este nevoie de trei sau de patru zile pentru ca fructele si legumele sa ajunga de pe camp pe rafturile magazinelor. In plus, metoda propusa de compania britanica ar reduce si costurile legate de rebuturi si ambalare.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro