Consumatorii vor putea cumpara, astfel, cele mai proaspete produse gasite vreodata intr-un magazin, acestea urmand a fi cultivate in culturi hidroponice (in apa in care au fost dizolvate substante nutritive), ceea ce ar reduce folosirea pesticidelor.
Produsele cu cele mai mari sanse de a fi vandute pe aceasta cale sunt ardeii, capsunele, zmeura, fasolea, mazarea, rosiile si ciupercile. Acestea ar urma sa fie crescute in containere foarte usoare, asemenea unor minisere, fermierii putandu-le transporta la supermarketuri cat timp sunt inca in crestere. In momentul de fata, este nevoie de trei sau de patru zile pentru ca fructele si legumele sa ajunga de pe camp pe rafturile magazinelor. In plus, metoda propusa de compania britanica ar reduce si costurile legate de rebuturi si ambalare.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
Dacia Duster primește hainele Renault pentru țările din est. Unde va fi produsă
Sursa: wall-street.ro
-
1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de asigurări NN
Sursa: futurebanking.ro
-
Evenimentele astrologice din mai ne învață cele mai frumoase lecții de până...
Sursa: kudika.ro