Seat a prezentat la Salonul Auto de la Barcelona versiunea pentru productia de serie a modelului Ibiza Bocanegra, o adevarata sportiva de clasa mica.
Seat Ibiza BocanegraDupa recenta lansare a modelului Exeo, primit nu prea entuziast de pasionatii de auto pentru ca berlina de clasa medie nu este decat un Audi A4 mai vechi, putin retusat, Seat primeste o bila alba pentru introducerea in productia de serie a unei versiuni speciale a hatch-ului Ibiza. Esta vorba de Ibiza Bocanegra, model cu o doza substantiala de original, chiar fata de modelul din care deriva.
Seat Ibiza BocanegraIbiza Bocanegra, model pe care Seat il vede ca fiind unul de colectie, afiseaza o parte frontala deosebita, mult mai agresiva si special creata pentru pasionatii de hothatch-uri. Desi s-a lucrat pe designul Ibizei, imaginea este cu totul alta. Aceasta datorita grilei negre, de dimensiuni mari, sustinuta de blocuri optice pe fond negru si de prize de aer impresionante pentru racirea discurilor de frana ale rotilor fata.
Seat Ibiza BocanegraBocanegra este echipat si cu jantele speciale, de 17 inch, prin care se pot vedea etrierele de provenienta AP Racing. Spatele este la fel de agresiv, cu un eleron integrat deasupra lunetei si spoiler ce contine doua prize de aer si un mare difuzor de aer. De efect este si plasarea centrala a evacuarii trapezoidale a esapamentului.
Seat Ibiza BocanegraEvident, interiorul urmeaza aceeasi idee, cu scaune desenate in jurul unei bune sustineri laterale si cu volan aplatizat in partea inferioara.
Spaniolii ofera posibilitatea alegerii intre doua versiuni, in ceea ce priveste puterea maxima. Deocamdata este anuntat un singur motor, de 1,4 litri TSI, supraalimentat cu doua compresoare, care furnizeaza 150 CP sau 180 CP, in functie de versiunea aleasa. La capitolul transmisie se mizeaza pe cutia de viteze DSG, cu 7 trepte si cu padele pe volan.
Seat Ibiza BocanegraIbiza Bocanegra este echipat si cu sistemul XDS, care combina functiile ESP-ului cu cele ale controlului de tractiune pentru a transmite cat mai eficient puterea la roti, in conditii de rulare in forta. Practic, spaniolii spun ca aceste sistem nu presupune un ansamblu mecanic, dar reuseste sa actioneze ca un diferential autoblocant, principalul sau efect fiind acela de a limita subvirarea caracteristica masinilor puternice, cu tractiune fata.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.