Datele furnizate de SecondShares arata ca Zynga are in acest moment circa 244 de milioane de utilizatori activi, insa doar saptamana trecuta, aplicatia a pierdut 4.2 milioane de utilizatori. Potrivit msnbc.msn.com, aceasta scadere brusca se poate datora faptului ca Facebook a schimbat modalitatea prin care utilizatorii primesc notificari si cereri de cadouri. De la 1 martie, Facebook nu mai trimite notificari de inscriere si de participare, prin urmare, oamenii nu mai sunt bombardati cu acele alerte continue, prin Facebook, care aveau un rol de reclama gratuita.
Nu putem spune ca Zynga are un viitor promitator in fata, mai ales ca Facebook a decis sa faca loc si pentru alte companii de pe piata jocurile online. Astfel, fanii platformei de socializare online se vor bucura in curand de Playfish, joc al companiei adverse, EA, cunoscuta pentru jocul “Battlefield: Bad Company 2” . Primul joc la EA, FIFA Superstars, va ajunge in curand pe Facebook, scrie joystiq.com.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Cum să-ți planifici lista de cumpărături pentru o dietă echilibrată? Ponturi...
Sursa: kudika.ro
-
Rusia intensifică atacurile în Ucraina, iar Polonia întărește supravegherea...
Sursa: wall-street.ro